• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster professional 861

IMG_3604.JPG
IMG_3602.JPG
IMG_3596.JPG
IMG_3595.JPG
IMG_3602.JPG
IMG_3603.JPG
IMG_3599.JPG
IMG_3598.JPG
IMG_3598.JPG
IMG_3546.JPG
IMG_3548.JPG
IMG_3545.JPG
hej alla säljer en omega Speedmaster professional .. serie 48275175 ,st 1450022
Från 1991 alltså med 861 verket
42 mm . Ligger just nu på kalv läder inget speciellt men snygg och ny . Orginal länk kommer givetvis med även den i fint skick
klockan behöver en service då den e lite trög i uppvridningen annars en jättefin speedy
Box samt kvitto/värdeintyg från kaplands
från inköpstilfället .
Pågrund av det ovan nämnda så sätter jag ett lågt pris då jag vet vad service kostar och jag tycker det är ett rimligt pris . Har tyvär haft den på blocket o pratat med en massa dårar ursäkta uttrycket men så var det ...borde skrivit här direkt men men .. priset sätter jag till 22 000 tkr sänker till 21 000 men vi snackar så klart om allt går smidigt men tycker den e bra prisad
Om inte allt e som sagt retur inom 24 h
Nu är där fler bilder
Pris sänkt till 21000

Tack KS för annons plats o allt super jobb ni gör
 
Senast ändrad:
Topp