• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Reduced 3510.50 PRISBUMP

Fredig

Cartier
Säljer nu min Omega speedmaster 3510.50 (Reduced) från år 2000 som är köpt från Tyskland via Chrono24. En av mina favoritklockor men det måste bli rum för nya saker! Väldigt fint skick, skulle vilja säga mint condition, och jag har behandlat den försiktigt.

Klockan går väldigt fint och har inte märkt några fel. Skall ha blivit servad 2013 enligt försäljaren. mäter 39mm och det är plexiglas som gäller. Den har blivit professionellt polerad, men jag har inte reagerat något konstigt på det. Det ingår inga extra länkbitar, men den sitter perfekt på min 17.5cm tunna handled! Ingår en liten brun klocklåda samt omega kort (international warranty & pictograms).

Priset sätter jag till 14.300kr och då ingår Postens rek frakt. F2F i Örebro fungerar utmärkt också!
Om det är en snabb och smidig affär så skickar jag även med ett Natoband i mörkbrun mocka!

Byten inom Tudor, Rolex och Sjöö Sandström är också intressant!

Tack KS för annonsplats!

Mvh

3B8CD486-5D31-4ADD-AB6F-0152435141CE_zpsa4cx96ug.jpg~original


A9D83B96-61E5-4D29-8F81-09AA10BC6A09_zpscwtdd8xf.jpg~original
D057EBDA-1460-4082-B09A-59B957CE2D67_zpsu0jxazjk.jpg~original
 
Senast ändrad:
Topp