• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

  • Safirglas

    Röster: 341 52.4%
  • Hesalit

    Röster: 310 47.6%

  • Totala väljare
    651

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Byter till sommarlängd.
1000031262.jpg
 

The_riddler

Omega
2-Faktor
Hej!
Har en fråga. Omega Seamaster 200m Guld/stål med svart urtavla. Vet någon om dem levererades med guld/stål länk original? Eller gick det att välja enbart stål till dem också från fabrik?

Tack på förhand!
 

JuniM

Omega
2-Faktor
Hej, jag har velat köpa en årsklocka ett tag och vart inne på en omega seamaster 300M 36mm från 1998. Ni som har haft en äldre seamaster 300 vad är eran åsikt om den? Är det värt pengarna?
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hej, jag har velat köpa en årsklocka ett tag och vart inne på en omega seamaster 300M 36mm från 1998. Ni som har haft en äldre seamaster 300 vad är eran åsikt om den? Är det värt pengarna?
De har gått upp i pris och jag hade 42mm så lurig fråga, men den är riktigt trevlig!
Håller ständigt utkik efter ett klipp på en sån, för den saknar jag.
Enda negativa är väl att vridringen är svåranvänd då den är låg och saknar bra greppyta.
 

JuniM

Omega
2-Faktor
De har gått upp i pris och jag hade 42mm så lurig fråga, men den är riktigt trevlig!
Håller ständigt utkik efter ett klipp på en sån, för den saknar jag.
Enda negativa är väl att vridringen är svåranvänd då den är låg och saknar bra greppyta.
Tusen tack! Inte fått chansen att prova den än men det ser verkligen ut som en pjäs jag behöver i samlingen
 
Topp