• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OneWatchGuy 2017

Kommer jag som superflippare klara detta?

  • Ja

  • Nej


Resultatet är endast synligt efter enkät.

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Kul tråd och lycka till. Jag är övertygad om att du klarar det då alternativet - att erkänna för din sambo att hon hade rätt och du hade fel - helt enkelt inte är ett alternativ... ;)

Bra val av klocka också förresten - kanonsnygg med silvertavla.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag är OWG med min Rolex Explorer 14270. Funkar hyfsat bra tycker jag. Är fantastiskt nöjd med klockan även om suget efter ytterligare en eller två kommer över mig ibland. Just nu faller det på det ekonomiska...
Lycka till!!! :)
DSC_0140-01.jpeg
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Shit, detta blir kul att följa, köpte faktiskt själv en 116200 i förra veckan och den har suttit på handleden sedan dess, kommer dock inte försöka mig på ett OWG-projekt, jag är mer periodare.
Rätt val av klocka och Lycka Till!
 
AT'n har ju både skruvad krona och boettlock. Och ska man bara bära en klocka är det nog bäst man väljer det allra bästa - en Omega alltså. Annars kommer det inte att gå, du kommer att trilla dit. Men lycka till :)

Vänligen
Forumets undersköterska
 
Har levt med endast en klocka åt gången under drygt ett år. Har alltså haft 3 olika, 16613, PAM 005 och nu en 116660.
Inget problem att bara ha en klocka åt gången men fan vet om jag skulle klara det med SAMMA klocka under ett år.
Önskar dig ett stort lycka till, go for it!!
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt rolig läsning och en kul utmaning som verkligen sätter nerverna till test. Jag tror att min ångest hade satt fart när de ultimata klippet dyker upp ;) Men de ska onekligen bli roligt att följa dig under året och försök att klara dig ifrån tavelbyte i alla fall, klockan fungerar bra som den är :p

Jag tror stenhårt på dig och utmaningar triggar livet, kör hårt!!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
PS. Du borde utan tvekan följa @Clark Kent & @JLW råd, gravera klockan som segergest och spara den som en keeper!! :D

Alt låt den florera på forumet som "Den legendariska superflipparens OWG17 klocka" Bara det borde ju klå Rolex höjningen med hästlängder ;)
Gravera den själv! Jag gjorde det en gång, med en Black Bay...

Och ja... Den är såld nu.
IMG_7926.PNG
 
Topp