Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Bra hantverkare i Stockholm

Diskussion i 'Diskussion' startad av Archie, 12 mars 2014.

1. Archie
    Trådstartare

Archie Borgare

Från:
    Stockholm
    Hej
    Är nyinflyttad i stockholm och har inga direkta kontakter i hantverkarbranschen. Jag behöver bygga/riva lite vägg, samt dra lite el, ingen vvs. Även målning/golvläggning kan möjligtvis bli aktuellt i viss utsträckning. Det är en sekelskifteslägenhet, så kommer innefatta jobb med stukatur, takrosett och lite annan detaljsnicker så bra om man har koll på den typen av lägenheter.

Jag söker därav någon som har direkt eller indirekt erfarenhet av bra firmor på området. Hellre bra med god hantverksskicklighet och noggrannhet än att det ska vara de billigaste. Givetvis folk man kan lita på så att säga.

/Archie

2. BME

BME Borgare

Från:
    Stockholmish
    Målarn gillar detta.
  3. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Jag har en hel del kontakter, PMa mig.

Mårtenssons ur Brookfield