• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klockor i Sopot, Gdansk eller Gdynia?

Brunleif

Panerai
Hej alla, har precis landat i Sopot.
Någon som har tips på gärna vintage klockbutiker i närområdet? Utlovar bilder på/i butikerna om jag hittar något.
 

audotcom

Panerai
Ahhh jag som var i Gdansk för två veckor sedan. Ska jag vara ärlig så såg jag inte en enda klockaffär, dock så gick vi endast på större gator. Kanske finns på någon mindre gata? Hoppas du har bättre tur än vad jag hade... om du hittar någon affär så får du gärna tipsa, för åka tillbaka till Gdansk kommer jag säkerligen göra!
 

Brunleif

Panerai
Hittade en butik med tag heuer skylt på igår långt upp på promenadgatan i sopot. Var dock stängt på grund av den sena timmen. Ska till Gdynia och gå på en galleria idag. Har dock låga förväntningar om klockutbud
 

Johe

Omega
Hittade en butik med tag heuer skylt på igår långt upp på promenadgatan i sopot. Var dock stängt på grund av den sena timmen. Ska till Gdynia och gå på en galleria idag. Har dock låga förväntningar om klockutbud

Jag tror du bara kommer hitta solglasögon på Tag Heuer-affären dessvärre :)

Var där en sväng i somras, såg tyvärr inget intressant i klockväg :(
 

Brunleif

Panerai
Är för tillfället på en galleria i gdynia, har sett ett par klockaffärer med tag heuer, lite seiko, casio och bulova. Ja samt parfymmärken då. Prisbilden verkar vara liknande den svenska.
 

Osclat

Cartier
Fri från hostel! Var på gallerian ovan. En sub listade 51k zloty. Så 51000×2.2. Lär inte åka hit och handla Rolex
Tveksam till att detta stämmer, var i Warszawa för några månader sedan och gick runt i en del klockaffärer och då var priserna väldigt snarlika till de vi har i Sverige, att en sub skulle kosta 25% mer låter helt orimligt :| antar att du menar en stålsub??
 

Brunleif

Panerai
Hittade vintageklockor idag! Marknad i Zielony Rynek. Lite vostok, raketa, poljot och fakeomega PO. Farbrorn skulle visst ha 300pln för en härjad vostok. Misstänker att de kör hårt med turistpriser. Orkade inte ens pruta. Frugan fick tag på en fårfäll iaf.
 
Topp