• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kvällens dryck

C

Crowolf

Guest
Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1364061736.194034.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1364061736.194034.jpg
    116.3 KB · Visningar: 202

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Ekmikael skrev:
Tröstdricker lite eftersom man inte kunde infinna sig vid GTG:n i Hufvudstaden.

ynu3evyg.jpg

Sjukt. Klämde precis en liten flaska Moët för att fira nya jobbet. Givetvis med expyn på handleden. Favoriten i samlingen eller? Själv gillar jag den rejält, men så har jag bara en PO att skifta med också. :mrgreen:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Fryken skrev:
Ekmikael skrev:
Tröstdricker lite eftersom man inte kunde infinna sig vid GTG:n i Hufvudstaden.

ynu3evyg.jpg

Sjukt. Klämde precis en liten flaska Moët för att fira nya jobbet. Givetvis med expyn på handleden. Favoriten i samlingen eller? Själv gillar jag den rejält, men så har jag bara en PO att skifta med också. :mrgreen:

Lite sjukt ja! Grattis! :) Ja jag tror fan att Expyn är favoriten. Har till och med tänkt tanken att flippa min SubC mot en vit Expy. :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Ekmikael skrev:
Fryken skrev:
Ekmikael skrev:
Tröstdricker lite eftersom man inte kunde infinna sig vid GTG:n i

Sjukt. Klämde precis en liten flaska Moët för att fira nya jobbet. Givetvis med expyn på handleden. Favoriten i samlingen eller? Själv gillar jag den rejält, men så har jag bara en PO att skifta med också. :mrgreen:

Lite sjukt ja! Grattis! :) Ja jag tror fan att Expyn är favoriten. Har till och med tänkt tanken att flippa min SubC mot en vit Expy. :D

Tack! :D

Rejält skön stil om du har både vit och svart i samligen. :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Halva priset i baren på Debaser, så kvällens dryck är minst en av varje... :mrgreen:
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1364067598923.jpg
    uploadfromtaptalk1364067598923.jpg
    67.3 KB · Visningar: 167

Lage

Omega
Ingen klocka men åtminstone en charmig lapp som låg i en bok som jag köpte på Myrorna i dag. Förmodligen är den ditlagd i en bokhandel inför folkomröstningen 1922 om rusdrycksförbud (boken är också från 1922).
 

Bilagor

  • Icke.jpg
    Icke.jpg
    79.9 KB · Visningar: 126

Lage

Omega
jabla skrev:
Osökt undrar man vad det var för bok :)
För övrigt gillar jag ditt dryckesval.

Knut Hamsuns "Redaktör Lynge" i en svensk översättning. Jag köpte även en förstaupplaga av Frödings "Gralstänk". Det känns dock som att Myrorna var roligare förr - då fyllde jag utan problem en kundkorg med böcker.

Talisker är oförskämt god! :)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Bild orkar jag inte med att lägga upp :oops:
Men det dricks Aberlour 10 years och bär en Rolex Datejust på svart nato ;)
 

Yo-han

Troll probationary
Alla tv-apparater ockuperade av barn som ser på tortoro eller spelar tvspel så förpassad till köket med ipad och en sierra..
8642773415_3bc88e53b3_b.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Flying Dog K-9 Vinter Ale. Ngt gammalt jag hittade på bolaget på Kungsholmstorg. Bra skit!

6432B9F6-4AFC-44B5-81CA-02449E60450A-13445-000009647B829C2E_zps7372d5bb.jpg
 
Topp