Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Lunch/fika-ställe i Varberg?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av nissehult, 22 oktober 2014.

1. nissehult
    Trådstartare

nissehult Friends of KS

Frugan och jag tänkte glassa på Kurhotellet i Varberg nästa vecka. Under dagen blir det nog lite flanerande på stan. Är det någon som kan tipsa om schysst lunch-ställe och/eller fika-ställe?

2. F-L-P

F-L-P Borgare

Från:
    Uppsala

för 10 år sedan hade de iaf riktigt grym kebab på campino, enda stället jag har ätit bättre på är snackbar på K25. Kanske inte riktigt spot on vad du letade efter dock..

nissehult och willbur gillar detta.
  3. nissehult
    Trådstartare

nissehult Friends of KS

Njae. Kanske inte kebab... :) Det jag kommer ihåg från Varberg baseras på min ungdoms partajjande i stan på stället #1, hette det Oscars? Och då, runt 20 år sedan, då skulle en kebab suttit fint - eller en hamburgare nedanför kyrkan.

Jag letar mer efter schysst icke-snabbmat-ställe och bra fika.