Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Många på forumet gillar ju armband

Diskussion i 'Lifestyle' startad av JoberMan, 30 oktober 2013.

1. JoberMan
    Trådstartare

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Vad säger ni om det här classy armbandet som jag hittade i dag på lunchen? Pyramidnitar är ju stekhett igen och ett 12-radigt med mattsvarta kan ju inte vara fel...
    Vad säger forumets stilpoliser? Skitsnyggt eller bara snyggt? Slår ju Masterkillers armband med döskallar varje dag i veckan i alla fall.

Trevlig kväll
    J-Dawg

Galaxxy, yonsson, Josef B och 23 andra gillar detta.
  2. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Nu kan jag inte se din bild eftersom subversiva element och statsfiender blockas på min jobbdator.... Dock låter det på beskrivningen som något jag bar när det begav sig, när man var hårdrockare eller syntare och livet hängde på ens musikidentitet, när man stod i rökrutan på vintern och låtsades röka men det som kom ut var kondens, när man snattade stora och platta ACO-kola på Favör, mid eighties y'all.

/K-dawg
    Westside G fo life!

Jonaz, Aquaracer2, Molle och 1 annan gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Kräver nog en helkroppsbild för att se om du är man nog att bära upp det. :D

4. Kson

Kson Friends of KS

Kör!! ;)

5. Omen

Omen Goldmember

Helrätt!

Aquaracer2, Bojke, Ekmikael och 2 andra gillar detta.
  6. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Ha ha... va fan är det där!? Jobba med en som hade tatuerat in ringar på armen med ett mellanrum på ca 5 cm från handleden upp till axeln. Det är lika snyggt som det armbandet=)

7. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Men va i he....! :-O Vad hände på semestern?...:)

8. Omen

Omen Goldmember

Vann en skönhetstävling, tror du förstår.... ohotad etta....... :)

Aquaracer2 och RicVin gillar detta.
  9. Christian.W

Christian.W Bonde

Det som verkar oroande är att bilden ser ut att vara tagen i hemmiljö. Inget du bara provade i en affär, utan faktiskt köpte och tog hem...

Bojke gillar detta.
  10. JoberMan
    Trådstartare

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Tack detsamma. Grym Elvis-outfit må jag säga :)

Haha, klart jag köpte. Det är en sådan där rulle man använder för att massera bort muskelknutor med.

Omen gillar detta.
  11. Christian.W

Christian.W Bonde

Aha! Jag som trodde du varit på blue-fox och handlat upp dig på hårdrockar grejjor. Kör hårt på muskelknutarna även om jag tror att du använder den till annat, varför är den ihålig?

12. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Haha...fy faen va hel rätt, men kan man böja armen för att kolla vad klockan är i den utstyrseln?! ;)

13. JoberMan
    Trådstartare

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Dessvärre inte :)

Ingen aning. Hålla nere vikten kanske? Den är grymt effektiv. Man lägger den på golvet och rullar sakta fram och tillbaka över den.

Christian.W gillar detta.