• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: slipsnålar?

Apansson

Torpare
Söker efter en plain, enkel och stilren slipsnål i gult eller vitt guld. Någon som har tips på var i stockholm eller på nätet man kan hitta dem? Utan klämma, alltså bara en enkel som man drar fast på slipsen och skjortan som denna på bilden nedan:
image.jpg

Tacksam för svar!
 

WBergdahl

Panerai
Jag tror att LV-butiken har slipsnålar, dock inget jag skulle sätta livet på!
Kan dock hända att dom är lite skrikiga...
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Tack för tipset - jag letar alltså efter en solid rackare, inte förgylld! :) har kollat på NK etc, men utan framgång.
Angående Bronsil som jag tipsade om så ser man inte på deras hemsida att dom har slipshållare i 18K men dom har egen tillverkning och i butiken så finns det, har köpt en till min far där.
 

Apansson

Torpare
Tycker det är jäkligt mycket snyggare till en relativt slimmad kostym att slipsen inte hänger och dinglar faktiskt ^^
 

Rikard

Omega
Ok, bli inte arg på mig efter du läst denna tråden och fastnat i träsket men här ska du få bästa tipset ever!

www.thetiebar.com

De har allt en välklädd man behöver och lite till. Blir ibland sittande i timmar och kan inte välja. Min wish-list är längre än rullpergamenten med gamla testamentet.
 
Topp