• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tapatalk2 Iphone 3gs funkar ej efter uppdatering

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Tjo

Uppdaterade Tapatalk2 i min gamla applelur för att få bukt med buggar tänkte jag men icke då. Nu är vägrar appen starta. Får upp första bilden, startupbilden och sen slocknar den.

Nån som vet varför?
 

max

Dancing Queen
Sorry, läste för fort.
För att få bukt med uppstart av själva appen så får du nog först prova stänga den helt (dubbelklick på hemknappen, långtryck på ikonen och stänga ner den). Hjälper inte det får du avinstallera via inställningar och sedan ominstallera den. Ta även bort gamla tapatalk. (inställningar > Allmänt > Användning)

För att få bukt med klocksnack i appen så behöver du ta bort klocksnack och sedan lägga till det igen då den tidigare pekade på www.klocksnack.se men den nu pekar direkt på ip-nummret vilket verkar fungera bättre.
Har iof fortfarande lite uppdateringsproblem men från 9/10ggr så är jag nere på iaf 1/10 eller bättre.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Thanks. Vad händer egentligen om jag tar bort en betalapp? Kan jag ladda hem den kostnadsfritt igen? Vi snackar ju Iphone då...
 

max

Dancing Queen
För att ladda hem den igen går du in i app store > Uppdatera och trycker på "köpt" så får du en lista på alla appar du köpt och kan ladda ner dem igen. Kolla innan du tar bort den, bör vara ett moln bakom de appar du köpt och avinstallerat förutsatt att det är likadant på 3gs som på nya.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Att appen inte fungerar kan jag tyvärr inte påverka.
Dock bör klocksnack må enormt mycket bättre i Tapatalk numera, kan vara lite störningar just nu dock. Bör vara avhjälpt inom 2 timmar.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Thanks. Vad händer egentligen om jag tar bort en betalapp? Kan jag ladda hem den kostnadsfritt igen? Vi snackar ju Iphone då...
Ja, bara att leta upp den igen. Om det inte redan står "Installera" på appen i App Store så kommer App Store berätta för dig att du minsann redan köpt appen, därför kommer inga pengar dras.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Tack för all hjälp!

Ominstallation löste det hela. Sen att luren var död i dryga timmen är en annan sak ;)
 
Topp