Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Tapatalk2 Iphone 3gs funkar ej efter uppdatering

Diskussion i 'Diskussion' startad av Scaramanga, 23 april 2013.

1. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Tjo

Uppdaterade Tapatalk2 i min gamla applelur för att få bukt med buggar tänkte jag men icke då. Nu är vägrar appen starta. Får upp första bilden, startupbilden och sen slocknar den.

Nån som vet varför?

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Daviden håller på:
    http://www.klocksnack.se/threads/driftinfo-flytt-av-dns.5972/

3. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
  4. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Sorry, läste för fort.
    För att få bukt med uppstart av själva appen så får du nog först prova stänga den helt (dubbelklick på hemknappen, långtryck på ikonen och stänga ner den). Hjälper inte det får du avinstallera via inställningar och sedan ominstallera den. Ta även bort gamla tapatalk. (inställningar > Allmänt > Användning)

För att få bukt med klocksnack i appen så behöver du ta bort klocksnack och sedan lägga till det igen då den tidigare pekade på www.klocksnack.se men den nu pekar direkt på ip-nummret vilket verkar fungera bättre.
    Har iof fortfarande lite uppdateringsproblem men från 9/10ggr så är jag nere på iaf 1/10 eller bättre.

5. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Thanks. Vad händer egentligen om jag tar bort en betalapp? Kan jag ladda hem den kostnadsfritt igen? Vi snackar ju Iphone då...

6. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    För att ladda hem den igen går du in i app store > Uppdatera och trycker på "köpt" så får du en lista på alla appar du köpt och kan ladda ner dem igen. Kolla innan du tar bort den, bör vara ett moln bakom de appar du köpt och avinstallerat förutsatt att det är likadant på 3gs som på nya.

7. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Att appen inte fungerar kan jag tyvärr inte påverka.
    Dock bör klocksnack må enormt mycket bättre i Tapatalk numera, kan vara lite störningar just nu dock. Bör vara avhjälpt inom 2 timmar.

8. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Ja, bara att leta upp den igen. Om det inte redan står "Installera" på appen i App Store så kommer App Store berätta för dig att du minsann redan köpt appen, därför kommer inga pengar dras.

9. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Tack för all hjälp!

Ominstallation löste det hela. Sen att luren var död i dryga timmen är en annan sak ;)

10. Wollen

Wollen Barfly

Dags för en ny lur? ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

11. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Förmodligen, men det är jobbluren och cost reduction på gång så jag får nog stå ut ett tag med skräpet....

Mårtenssons ur Brookfield