• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Fabian

Patek
2-Faktor
  • Drake’s
  • Private White
  • Sunspel
  • LVC 501 (1955)
B0D714F0-8167-472E-BEBA-A65E00F05B15.jpeg

du är läskigt lik Cvetkovic
 

dicken

Omega
2-Faktor
Släger ut frågan i denna tråd också (postade även i kläderna gör mannen-tråden - sorry för dubbelpost) då jag sett många med just dessa byxor i tråden här :)
Någon som kan bistå med lite input kring byxor från Suit Supply? Vad jag kan se så är det "enast kemtvätt" på många av modellerna (av de formella), det låter rätt osmidigt och skulle kunna bli en dealbreaker för mig tyvärr. Ni som kör dessa, har ni vågat tvätta hemma som vanligt eller blir det kem varje gång för er?
Tack för input!
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Släger ut frågan i denna tråd också (postade även i kläderna gör mannen-tråden - sorry för dubbelpost) då jag sett många med just dessa byxor i tråden här :)
Någon som kan bistå med lite input kring byxor från Suit Supply? Vad jag kan se så är det "enast kemtvätt" på många av modellerna (av de formella), det låter rätt osmidigt och skulle kunna bli en dealbreaker för mig tyvärr. Ni som kör dessa, har ni vågat tvätta hemma som vanligt eller blir det kem varje gång för er?
Tack för input!
En ullbyxa behöver inte tvättas så jäkla ofta, använd - vädra och kema när du får en fläck. :)
 

Denvy

Omega
På tala om byxor.

Jag har under två år haft 4 par flanellbyxor gått sönder i vecken precis under paketet. Har även par chinos och jeans sen några år som gått sönder där med.

Vad fan gör jag för fel? Spelar ingen roll vilken kvalité eller tyg, allt verkar till slut slitas sönder.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
På tala om byxor.

Jag har under två år haft 4 par flanellbyxor gått sönder i vecken precis under paketet. Har även par chinos och jeans sen några år som gått sönder där med.

Vad fan gör jag för fel? Spelar ingen roll vilken kvalité eller tyg, allt verkar till slut slitas sönder.
Byxorna gnids mot varandra i skrevet, förmodligen för att din lår gnids mot varandra. Ju grövre yta desto hårdare slitage. En tight byxa skyndar på processen. :)
 

Camo00

Patek
På tala om byxor.

Jag har under två år haft 4 par flanellbyxor gått sönder i vecken precis under paketet. Har även par chinos och jeans sen några år som gått sönder där med.

Vad fan gör jag för fel? Spelar ingen roll vilken kvalité eller tyg, allt verkar till slut slitas sönder.
Kan bero på moves på dansgolvet! Vissa dansmoves, tex split, spagat, FAME-hopp och höga sparkar, sliter mycket just i grenen. Tipset då blir byxor i stretchigare material, tex lycra eller spandex. Lycka till!
 
Topp