• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, 2 x Rolex (mycket bilder)

Så här ska en öppningstråd vara!

Grymma bilder på grymma klockor!
Som övriga redan sagt så är storleken på ladyn helrätt. Bra val dessutom att köra på jubilee! Oysterlänken på damuren känns lite oproportionerlig.

Explorern är grym, både som svart och vit. Men hade det varit jag som handlade så hade det blivit vit för min del också.
Har tyvärr ingen erfarenhet av rubberB, men jag är säker på att det finns andra här på KS som kan hjälpa dig!
 

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt!
Din Exp II passar perfekt och likaså Datejusten till sambon! Helt rätt val av henne med 31mm.

Stort grattis!
 

Icaras

Rolex
Tack för en fin minirecension :) och ett stort grattis till er båda! Exp II med vita tavlan är nog den snyggaste moderna sportrollen (förutom tt-sub med blå tavla :p).

Omegan ska du givetvis också köpa... behöver ju en riktig badklocka ;)
 

Smack

Omega
Så här ska en öppningstråd vara!

Grymma bilder på grymma klockor!
Som övriga redan sagt så är storleken på ladyn helrätt. Bra val dessutom att köra på jubilee! Oysterlänken på damuren känns lite oproportionerlig.

Explorern är grym, både som svart och vit. Men hade det varit jag som handlade så hade det blivit vit för min del också.
Har tyvärr ingen erfarenhet av rubberB, men jag är säker på att det finns andra här på KS som kan hjälpa dig!


Tack!

Håller helt med ang. att jubilee länken passar bäst på mindre ur.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis till både dig och din sambo! Tycker båda två gjorde helt rätt val, klockorna ser ut att sitta mycket bra på era handleder.

Sen vill jag också passa på att tacka för en trevlig paketöppning med fina bilder och kul att få höra om hela resan!
Välkommen in i värmen :)
 

Smack

Omega
Snyggt! Grattis!
Är det lika härlig lume till Exp svarta tavla?


Tack

Jepp, det ska vara samma. Blir kanske inte samma effekt med den (av lumen) upplysta tavlan, men å andra sidan lär ju de självlysande delarna synas ännu bättre mot en mörk bakgrund. Skrevs en del om hur lume upplevs och fungerar i en artikel som länkades från en annan tråd tidigare i helgen:
http://www.kronometric.org/article/lume/
 
Topp