• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Limited Edition

Camo00

Patek
Femte paketöppningstråden nu... Efter denna får det räcka! :D
Tack till Vekktah för smidig affär!!

Det är ju julafton nästan jämt... :D
IMG_0785_zpsc12c9e7b.jpg



Gillar bra packade klockor!
IMG_0786_zpsc8642d05.jpg





En skön trälåda förhöjer ju nöjet för vem som helst! Syns inte på bilden men finishen är riktigt bra!!
IMG_0790_zpsfb23a7bc.jpg

IMG_0792_zps9a77aec9.jpg




En Bernhardt alltså? Yes, slog till på Globemastern som jag grämde mig så att jag missade förra gången!
IMG_0795_zps7b045ee5.jpg




Som alla vet nu har den ett moddat ETA 2836 där dagkomplikationen bytts mot en hoppande GMT-hand. Datumet är kvar... :mrgreen:
IMG_0806_zps65768e31.jpg




188 gram med hela länken. Inte den tyngsta jag har men riktigt stabil. En av de bästa länkarna jag provat...
IMG_0805_zpsa8075349.jpg

IMG_0800_zpsd67c2b11.jpg



Limiterad - #105 av 500, och det gör ju inget! :D
IMG_0816_zps3c720e0f.jpg



Tack för idag, slut för idag!
IMG_0808_zpscf1e71a5.jpg
 
Tummen upp ! GMT-komplikationen känns tillsammans med kronografen som den mest användbara komplikationen, gillar särskilt att man i detta fall behållt den yttre 60-minuters bezeln, så att klockan förblir en riktig dykardinka, till förmån för en inre GMT-skala direkt på tavlan. Fint köp ! :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis! Globemastrarna är riktigt coola. Var en av de allra tidigaste klockorna jag köpte. Fick tag på den combon som jag tyckte var absolut coolast. Silver/green. Han jag köpte den av tog denna fantastiska bild som jag hoppas det är OK att jag delar med mig av:

17.jpg


Är ganska säker på att Jockinho haft den efter mig men vem som har den nu vet jag inte alls.
 
V

Viggen

Guest
Grattis! :D
Helskön klocka med en snygg träbox, fin kombination. :)

(Vete katten om jag inte får ta och köra en Vietnam-Vet av typ Eddie Murphy från Ombytta Roller imorgon på stan. Vill också ha en ny klocka.) ;) :lol:
 
Topp