• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Omega De Ville Prestige, kan innehålla spår av guld.

Rookie

Cartier
2-Faktor
Grattis! :)
Har sagt det förut, och jag säger det igen. Guld och blått är en enormt snygg kombination!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRATTIS Apis! Kul att det gick vägen tillslut och att du känner dig nöjd och glad kexchoklad :D . Ser framemot finare bilder på skönheten där du framhäver nyanserna mellan det gula guldet och den härligt marinblå urtavlan.
 

Sond

Patek
Grattis! Kul att du gick i mål till slut. Jag tror tavlan är mycket finare i verkligheten än vad du får fram med hjälp av din potatis..;)
 

Apansson

Torpare
Grattis! Kul att du gick i mål till slut. Jag tror tavlan är mycket finare i verkligheten än vad du får fram med hjälp av din potatis..;)
GRATTIS Apis! Kul att det gick vägen tillslut och att du känner dig nöjd och glad kexchoklad :D . Ser framemot finare bilder på skönheten där du framhäver nyanserna mellan det gula guldet och den härligt marinblå urtavlan.
Haha, tackar. Vi får väl se, det ligger ju en systemkamera en trappa upp som man säkert kan använda när/om man får en dag över!
 

par

Patek
2-Faktor
Fan vad kul! Vi är många som vet hur länge du fått kämpa och leta efter just den här. Måste kännas extra speciellt? Grattis iaf! Det är en trevlig och udda modell som inte alla går runt med!
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Grattis, skönt att det äntligen gick i hamn! Annars hade det kunnat bli forumets största antiklimax! Även om jag föredrar subsekund på dressare så känns det som att det nya verket gör den inhandlade klockan överlägsen :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Skam den som ger sig! Kul att du fick det du ville ha till slut, grattis! :) ingen dålig duo heller för den delen.
 
Kul att den äntligen är hemma, stort grattis!
Måste också säga att jag personligen föredrar den modell du landade till slut (med centrumsekund) då jag tycker den andra modellen har subsekunden placerad för högt upp på tavlan vilket stör intrycket på något sätt.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Grattis till en bra klocka med en väldigt trevlig tavla, skönt att du fick rätt klocka tillslut :)
 
Topp