• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Idag kom dagen med stort D! Fedex ringde i morse med den goda nyheten att mitt paket var på väg! När paketet väl var mitt så började det roliga!

En espresso krävs för att stilla nerverna och inte slinta med kniven..


Bra paketerat, det uppskattas!

Någon som vet vad det kan vara?

En Tudor så klart!


Black bay på handleden! Sitter ju riktigt fint...

Nej då det där var på frugans arm. Här ska den vara! :)



Vilka detaljer!! Denna får nog stanna ett tag!

Många som skaffat sig en Black bay nu senast tiden, jag gillar den skarpt!

Det var allt för mig denna gång. Vill passa på att tacka er alla för ett grymt forum :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Är själv lite sugen på en Black Bay men orolig över att jag ska tröttna på färgen. :confused: Den är riktigt trevlig på lädret! ;)
 
Mycket trevlig klocka! Hur tjock handled har du? Jag funderar själv allvarligt på att skaffa mig en BB (speciellt då det går att få ny sådan via nätet till mycket trevligt pris), men jag är lite smårädd att jag har för smal handled och att det kan se oproportionerligt ut.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Kul liten tvist! Blev lite lurad av det första handledskottet, och drog lite snett på mungipan, måste jag erkänna. Grattis till en snygging!
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Mycket trevlig klocka! Hur tjock handled har du? Jag funderar själv allvarligt på att skaffa mig en BB (speciellt då det går att få ny sådan via nätet till mycket trevligt pris), men jag är lite smårädd att jag har för smal handled och att det kan se oproportionerligt ut.

Har aldrig mätt dom men har väl ganska så normala handleder..Ingen hulken här inte! Kan mäta vid tillfälle och skicka dig ett pm.. Bara att gå till en ad och testa vettja! Ja precis, de finns till mycket bra priser!
 

calzone

Vacheron
Shit vad najs stort grattis :), min säger hej !
muvype6a.jpg
 
Topp