• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag är ingen paketöppningskille egentligen, jag tycker det är roligare att titta på när andra öppnar paket, ungefär som på julafton ;) Jag har dock fått påstötning om att köra en paketöppning på denna klocka så här kommer den.

Det här är utan tvekan en av de klockor jag äger som väcker mest känslor när jag tar på mig den. Det är förmodligen den absolut skönaste klockan att ha på sig också då den följer handledens rundning.


GivV9V0.jpg


aPU9Vqt.jpg


4CpwJ2N.jpg


5eiRCXF.jpg



N5hb5TP.jpg


OFtP3PI.jpg


5TMrwmU.jpg


lw7YunY.jpg
 
Heja, heja, heja

Efter lågt tids spaning så måste det kännas skönt att den levde upp till höga förväntningen.

Själv gråter jag av lycka då min minoritet precis blev dubbelt så stor.




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Heja, heja, heja

Efter lågt tids spaning så måste det kännas skönt att den levde upp till höga förväntningen.

Själv gråter jag av lycka då min minoritet precis blev dubbelt så stor.




Skickas från min iPhone via Tapatalk

Ja det här har varit den absolut svåraste klockan att finna. Den köptes ursprungligen av en samlare i Ohio vars kompis sedan lyfte den av honom.

Det är något med Zodiac, det händer något med en när man tar på sig klockan. Jag tror att jag till vis del börjar förstå Eric ;)
 
Topp