• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Panerai Ferrari Scuderia 40mm FER00019

Dannedarling

Breitling
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Om ngt inte är ok, självklart
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Köpte denna godbit av Mårt och länkar till hans tidigare annons. Varför ens försöka beskriva när en nestor på området redan gjort det....
https://klocksnack.se/threads/panerai-ferrari-scuderia-40mm-fer00019.92574/
Klockan är i kanonskick och jag har nu fått smak för Panerai efter att ha använt denna ett par omgångar. Originalbandet verkar vara i princip oanvänt, spännet har bara ett par små märken.
Nu vill jag testa en Panerai med litet större urtavla och söker då specifikt efter en 1940 på 42mm (jo, lite i taget, inte rusa iväg....) helst då en 512. Pengar från mig.
Kan även tänka mig en Rolex Sea-dweller 16600 på samma premisser.
Andra spännande förslag kan oxå funka, frågan är fri.
Vill du ”bara” köpa klockan går det såklart oxå.
F2F i Stockholm eller Malmöregionen föredras, men klart att lådan kan skickas.
40B1D317-1147-4A68-A2E6-FDB90DFB4745.jpeg

Tack KS för annonsplats.
 
Topp