• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor 390 Boutique Edition

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

något har återigen fångat mitt intresse och då måste något lämna, säljer min Panerai 390 Luminor Base, det är en Boutique Edition, dvs den såldes enbart av Panerais egna butiker, och i 2000 exemplar, denna kommer från butiken i Paris och är uttagen 20121001.

Det är ett 44mm Luminor case med brun tavla och guldvisare, baksidan har en sk "pig" ingraverad, den kommer på ett brunt assolutamente strap och pin buckle, båda är Panerai OEM.

Den kommer med en stor Panerai Special Edition box

Det är ett komplett set:
Ytterkartong med movement stickers
Svart innerbox i hårdpapp
Låda i päronträ
Ett OEM gummiband
OEM skrivmejsel
Bruksanvisning
Guarantee booklet
Cert
Klisterlapp med info om modell och movement
Boettskydd
Hangtag för strap
Putsduk
Liten nyckel till lådan
Special edition scroll
Svart skyddslapp

klockan finns i Stockholms norra förorter och kan med fördel visas i centrala Stockholm

Pris: 45000sek, inga byten i nuläget, referenser finns

Här kommer ett knippe bilder, jag kan maila fler om intresse finns

tack för titten
// Danne

Qc3ETvt.jpg

Cu3RcdC.jpg

bLdSOTJ.jpg

hPH82ce.jpg

eGijb50.jpg

rVCOvrt.jpg
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Bump, bytesförlag och prisjustering..provar med 42500sek alt byte mot Panerai 113-114, dam Rolex med Oyster, Rolex med Oyster eller nåt annat kul, bytesobjekt runt 27000sek eller mindre :)

// Danne
 
Topp