Bjuder 650kr"One Size - (55-60 cm)" - går att justera, alltså.
Budar du och vinner auktionen så kan personlig leverans ingå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjuder 650kr"One Size - (55-60 cm)" - går att justera, alltså.
Budar du och vinner auktionen så kan personlig leverans ingå
Tråkigt att det aldrig blev någon budgivning så jag höjde mitt eget med en hundringSådärja. Grattis BCF och @Caravelle33 ! Vi snackar i pm om överlämning och du pyntar
Jag missade den kepsen. Annars hade jag bjudit, men fuck it och fuck cancer. Skänkte precis 1000 kr ändå.Bra intiativ av alla som lagt upp auktioner här på sistone. Tyvärr verkar det vara segt med budaktivitet nu under sommaren.
Bra grej!Hej o hå! Vi kör en BCF-auktion vetja!
Denna gången rör det sig om en helt ny Hövding cykelhjälm i förpackning. I BCF-pengen ingår det rekad frakt till ditt närmaste post-ombud (om du inte befinner dig i västra Skåne, då kan jag lämna den f2f).
Nypris: strax över 3000 SEK
Vi börjar på 500?
Avslutas: 2021-10-28 kl 20:00 CET
Mer info: finns här
Bra initiativ.Hej o hå! Vi kör en BCF-auktion vetja!
Denna gången rör det sig om en helt ny Hövding cykelhjälm i förpackning. I BCF-pengen ingår det rekad frakt till ditt närmaste post-ombud (om du inte befinner dig i västra Skåne, då kan jag lämna den f2f).
Nypris: strax över 3000 SEK
Vi börjar på 500?
Avslutas: 2021-10-28 kl 20:00 CET
Mer info: finns här
Bra initiativ!
En hövding var med och räddade min syster från svårare komplikationer nyligen. Jag bjuder 1500!
Tack själv! Fantastiskt initiativ från din sida!Fantastiskt, tack!
Grattis @Reko och BCF tack för det generösa budet. Skicka pm vart jag ska skicka så löser jag det nästa gång jag är förbi affären borde vara imorgonTack själv! Fantastiskt initiativ från din sida!
Ingen mer som vill bjuda? :- )
Superkul! Stort tack!! :- )Grattis @Reko och BCF tack för det generösa budet. Skicka pm vart jag ska skicka så löser jag det nästa gång jag är förbi affären borde vara imorgon
Låter du ut din hövding på auktion?Konsumentverket stoppar Hövding 3 från att säljas
Konsumentverket förbjuder tillfälligt all försäljning av cykelhjälmen Hövding 3 eftersom att den inte uppfyller kraven, skriver SVT Nyheter.www.expressen.se
Jag äger inte ens en cykel. Det har ju pratats lite Hövding här. Ville bara göra alla uppmärksamma på att dom kanske kan ingjuta falsk trygghetLåter du ut din hövding på auktion?
Ah. Check. Ja, det stämmer. De är inte så trevliga just nu, direkt.Jag äger inte ens en cykel. Det har ju pratats lite Hövding här. Ville bara göra alla uppmärksamma på att dom kanske kan ingjuta falsk trygghet