• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek och nato, flyger det här?

Singular

Rolex
2-Faktor
En av de allra första bilderna i lilla firmans instagramflöde (länk i min signatur nedan) var just en Aquanaut på "Bond"-NATO. Jag tyckte det blev skitbra.
 

sajb

Breitling
Jag svär väl i kyrkan nu, men jag har aldrig gillat den klockan särskilt. Gummit är ändå klart bättre än den här remmen. Som några andra sa vore det dock lite intressant att se den på olika läderremmar. Tummen upp för experimentlustan dock! :clown:
 
Så det blir ännu värre menar du?


giggle.gif
 

A.Gold

Omega
Jag tror att det skulle vara ett sjukt coolt "fuck you" på platser som är mer casual. T.ex. Stört coolt och att rocka klockan med svart, mörkbrönt eller kanske rentav miltärgrönt nato vid en pool eller på en uteservering en lökig sommardag. Samtidigt som man bara ser vilsen ut i mer uppstyrda sammanhang. Använd med måtta! :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Du har fått en faslig massa nekanden till svar här... Så bli inte förvånad om du får ett till... Men jag gillar att du provar att bryta av. Jag gillar den attityden. Har du provat med sportigt läderband?
A
 
Topp