• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes PB: Yema Rallygraf Panda, (Såld) Tissot Le Locle Powermatic 80

WiktorK

Omega
Pris
Yema: 1800 kr
Returpolicy
Enligt. Ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Ny och oanvänd Yema Rallygraf på brunt racingstrap som plockats ut från svensk AD i maj 2022. I Klockan tickar Seiko VK64 Meca-Quartz verk, där kronograffunktionerna är mekaniska och tidshållningen är Quartz.

Klockan är oanvänd och endast prövad vid et tillfälle i hemmets lugna vrå. Givetvis kommer Klockan fullset med cert (daterat maj 2022), fodral och tygpåse.

Jag ser helst en försäljning men kan tänka mig rakt byte mot t.ex. Seiko Turtle eller Yema Superman Quartz.

Klockan finns i Stockholm men kan givetvis skickas, och då delar vi på fraktkostnaden.

Pris: 1800 kr (tidigare 2200 kr).

20220608_201330.jpg

20220608_201626.jpg



Då nya klockor hägrar och är på väg in får än min Le Locle flytta ut. Klockan köptes ny hos svensk AD under våren 2022. Klockan är sparsamt använd och är i mer eller mindre nyskick. Klockan kommer på det svarta läder som är standard. Givetvis kommer Klockan som fullset med allt som följde med vid köpet.

Jag inser att jag bara hade någon enstaka bild på telefonen, men skickar Givetvis fler bilder på begäran.

Pris: Såld.

20220421_141953.jpg
 
Senast ändrad:
Topp