• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pizzatråden!

UNO

Panerai
St Paulsgatan intill Götgatan, ser ut som en förortspizzeria men den är långt över förväntan, brödet och tomatsåsen är förklaringen.
Bästa pizzan ;
Tomat & HALV ost.
föv: pizza mer än 2 ggr om året är tecken på att det behövd en uppryckning
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Pizzorna på Omnipollos hatt (vid Mosebacke) såg jävligt fina ut. Jag och en kompis tog ett snabbt pitstop på denna bar under en pubrunda i Stockholm. Tyvärr hade vi precis käkat vilket gjorde att vi inte åt där. Men nästa gång i Stockholm ett givet lunch-/middagsstopp.
11822329_861402873914726_7744536574058187340_n.jpg

pizzacam2015-09-06_15:45:02.jpg
 
Senast ändrad:

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Har ni testat vulkanpizzan då? Den är ju riktigt go!
pizzan.jpg
Det visade sig att pizzerian som kom på denna låg endast 100m från min mormor, så var naturligtvis tvungen att testa när jag hälsade på i somras. Roligt koncept och en rejäl portion, men smakmässigt inget speciellt. Jag är dessutom alltid skeptisk till att det skulle vara oxfilé på pizzorna.
 

Apansson

Torpare
Har kommit på en bra guideline vad gäller pizza - orkar man äta upp hela är den för liten. Kostar den dessutom över 100 spänn är den överprisad. Viksjö pizzeria i järfälla är bäst i stockholm. Eller birkastan.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Kebabköttet ser bra ut, inte några köttslipsar. Ska testas.

Är det standardkartong eller familjepizzakartong?

Edit: Banana for scale?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Pizzerian långt ner på Kungsgatan mot Stureplan har Iallafall räddad en från dödens baksmälla ett par ggr
Hur det smakade minns jag inte... Men jag var tacksam dagen efter
 
Topp