Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Plastlåds unboxing

Diskussion i 'Diskussion' startad av plexan, 8 november 2013.

1. plexan
    Trådstartare

plexan Borgare

Tissoten är tvungen att åka in på garanti service då det har dykt upp damm under glaset :(
    Fick ju då anledning att leta mig något nytt backup ur. När jag shoppade skivor på Amazon fick jag syn på denna budget ala budget, budget klocka och slog till, ni får gissa priset medan ni läser, jag avslöjar det i slutet.

Spännande

En Casio minsann

Tada! Vad kan man säga om boxen, den känns lite plastig.

"Certifikaten" ingen stämpel jäkla besviken!

Här har se ni lite modell information för vidare sökning på Google. MW-59-7BVEF
    Som ni kan se är det en quartzare, vilket urverk? ingen aning men fabrikören uppger att den ska ha en exakthet på 20 sekunder per månad. De ni.

Bandet är tillverkat av någon tunn okänd gummi blandning, och det övriga i 100% ren plast, dock inte baksidan.

Den obligatoriska wristshoten. Som ni ser är den inget för den med lite grövre handleder, trots mina veka ser den anningen liten ut, trist trodde den skulle vara större, men den är ändå OK tycker jag. Gillar den rena vita tavlan. Datum är också ett plus. Klockan är så lätt att det känns som man bär luft!

Japp det var det, hoppas ni uppskattade det. Så har ni kommit fram till något pris?

Då kan jag iallafall säga att klockan kostade mig ca 130 kronor. Dock har den stigit i pris lite nu ca 150 kronor och det finns bara ett fåtal kvar på lager nu, så det gäller att skynda sig om man vill ha ett ex.

Watch out, Affe, Icaras och 4 andra gillar detta.
  2. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Grattis typ! Inte ofta man får se en Casio klocköppning förutom G-shock på KS! Köper du den i butik så kostar den säkert 299 så det är ju rena fyndet! :)

plexan och Jens gillar detta.
  3. Mr.Chang

Mr.Chang Präst

Från:
    Gbg
    Hur kunde du!?:D:);) Köpa något så fruktansvärt?

4. calzone

calzone Biskop

Troll !:artist:

5. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Forumets finaste helplastare! :)

CaptainOats och plexan gillar detta.
  6. Watch out

Watch out Stadsbo

Från: