• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pluswatch

Akta er för plusmatch om klockan ej finns i lager!
Väntade 9veckor på en klocka jag blev lovad på 20dagar. När jag sen erbjöd mig att köpa en annan klocka han hade istället som jag frågade om jag kunde få lite rabatt på. Blev erbjuden 0kr rabatt på klockan sen var jag tvungen att göra en refund på den klockan jag beställt som skulle kosta flera tusen hos min bank i förlorad euro förlust.

Har massvis av klockor som står för omedelbar leverans vilket inte stämmer, och han vägrar ändra när man påtalar det. Att Chrono24 låter han hålla på och trixa med tider och leveranser och ändå kallas Trusted Seller är för mig en gåta! Läser man Trusted Checkout avtalet är säljaren skyldig att leverera inom utsatt tid.

Sunmma summarum flera tusen i förlust utan klocka i min värld en total urusel säljare. Kommer aldrig att ha med denna att göra igen. Många trådar på nätet med hans goda omdömen är från folk med 1 foruminlägg

P.s klockan en Navitimer 01 46mm ligger på lager hos Breitling och vännner jag pratat med kunde få hem den på 10 dagar direkt från Breitling.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tråkigt. Jag har köpt en klocka från Pluswatch vilket var den smidigaste affär jag har haft på Chrono24. Smidig kommunikation och otroligt snabb att skicka klockan när väl pengarna överförts.

Men allmänt ska man nog aldrig köpa klockor som inte finns på lager från gråhandlare eftersom de måste försöka sourca klockan någonstans vilket av rimliga skäl kan ta olika lång tid.
 
Topp