Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Pre Bond middag måndag 2/11?!

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 1 november 2015.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Vi var ju några som YTTERST välförtjänt vann biobiljetter och lite pre filmbubbel hos Rob Engström imorgon..(2/12)
    Tänkte kolla om det är fler KS:are som fått biljett och om det finns intresse för att käka en bit mat innan vi går till Rob Engström?
    Skicka ett PM till undertecknad så skapar jag en konversation där vi bestämmer tid och plats. Ok?
    Mvh
    RicVin

Josef B och Chuck gillar detta.
  2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Fasen trodde det bara för dom som hade en Pre-bond :). Synd annars hade jag ställt upp .

Denke och Chuck gillar detta.
  3. Edin

Edin Borgare

Från:
    Midsomer Wreath
    Fick ingen biljett och missade helt den tävlingen. Dock ska jag och polarna AM spana in filmen imorgon på Knivsöder så vi går inte helt lottlösa.

4. Vann? ;)

Få se om jag pallar. Fick en rejäl förkylning idag.

5. @RicVin Förresten hade du tänkt dig nånstans i närheten?

6. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Låter trevligt men misstänker att det kanske blir lite för tidigt, ungefär hur dags?

7. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Blev förkyld igår.. Men som sonen sa när jag sa att jag kanske inte skulle gå idag.. "Hade Bond stannat hemma för lite ont i halsen"?... Nä just det!!

Gold och Veratio gillar detta.
  8. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Däremot vete fabian om jag hinner sitta och äta ngn längre stund... Är nog fast på jobbet en stund. Äter nog i språnget mot Rob..

Mårtenssons ur Brookfield