Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Presentation av CalleHalmstad

Diskussion i 'Diskussion' startad av CalleHalmstad, 9 juli 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. CalleHalmstad
    Trådstartare

CalleHalmstad Torpare

Från:
    Halmstad (Hallands län)
    Hejsan Klockvänner!

Jag är en 33årig Klocktokig kille.

Fastnade för James Bond klockan Omega Seamaster redan när Goldeneye hade premiär och köpte min Omega Seamaster Professional 2002.

Sedan har jag haft ett par olika ur, andra klockan blev en Breitling Windrider Wings bicolor med vit urtavla, Sedan blev det en Limited Edition Porsche Design tillverkad i 917ex och mitt exemplar är 20/917st

Breitlingen är avyttrad sedan några år tillbaka och nu börjar jag längta efter en Tag Heuer Autavia (New edition) den med vit urtavla och blå detaljer (Jo Siffert), vill hitta en med cert, box, med länk och övriga tillbehör gärna mint.

Någon som har en liggandes så PM:a gärna mig.

yonsson gillar detta.
  2. wayne

wayne Friends of KS

Några tips, kolla med @pulpen tror att han har en till salu.
    Sist jag var in på Franks Ur hade dom en NOS inne för drygt 30k.

http://forums.watchuseek.com/f29/fs...6.html#/forumsite/20758/topics/3285146?page=1

Mina två godingar.
    20150616_194644.jpg

Senast ändrad: 9 juli 2016
    CalleHalmstad gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield