• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Presentation av CalleHalmstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

CalleHalmstad

Breitling
Hejsan Klockvänner!

Jag är en 33årig Klocktokig kille.

Fastnade för James Bond klockan Omega Seamaster redan när Goldeneye hade premiär och köpte min Omega Seamaster Professional 2002.

Sedan har jag haft ett par olika ur, andra klockan blev en Breitling Windrider Wings bicolor med vit urtavla, Sedan blev det en Limited Edition Porsche Design tillverkad i 917ex och mitt exemplar är 20/917st

Breitlingen är avyttrad sedan några år tillbaka och nu börjar jag längta efter en Tag Heuer Autavia (New edition) den med vit urtavla och blå detaljer (Jo Siffert), vill hitta en med cert, box, med länk och övriga tillbehör gärna mint.

Någon som har en liggandes så PM:a gärna mig.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hejsan Klockvänner!

Jag är en 33årig Klocktokig kille.

Fastnade för James Bond klockan Omega Seamaster redan när Goldeneye hade premiär och köpte min Omega Seamaster Professional 2002.

Sedan har jag haft ett par olika ur, andra klockan blev en Breitling Windrider Wings bicolor med vit urtavla, Sedan blev det en Limited Edition Porsche Design tillverkad i 917ex och mitt exemplar är 20/917st

Breitlingen är avyttrad sedan några år tillbaka och nu börjar jag längta efter en Tag Heuer Autavia (New edition) den med vit urtavla och blå detaljer (Jo Siffert), vill hitta en med cert, box, med länk och övriga tillbehör gärna mint.

Någon som har en liggandes så PM:a gärna mig.
Några tips, kolla med @pulpen tror att han har en till salu.
Sist jag var in på Franks Ur hade dom en NOS inne för drygt 30k.

http://forums.watchuseek.com/f29/fs...6.html#/forumsite/20758/topics/3285146?page=1

Mina två godingar.
20150616_194644.jpg
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp