• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rado Jubilé DiaStar damur, prisjusterad

Oli

Omega
2-Faktor
Hej.

Har en liten Rado Jubilé DiaStar för dam att sälja. Endast klocka. Referensen är 153.0334.3. Klockan är från mitten av 2000talet och har inga tillbehör eller papper. Klockan är 28x19mm och passar handleder runt 14-15 cm. Extra länkbitar saknas tyvärr men går att få tag på hos AD för en mindre peng. Den går bra och håller tiden perfekt (är trots allt ett Quartz ur), även helt repfri då den är keramisk. Spännet på låset är av titan.

Osäker på om det är riktiga diamanter i men det verkar så från den informationen jag hittat online.

Priser online på liknande varierar från mellan 6-12tkr.

Baserat på chrono24 så tänkte jag att jag lägger mig billigare än så då cert, box och länkbitar saknas. Slumpar den för 3000kr, alternativt bästa bud, klockan skall bort.
36h retur efter mottagande om objektet inte är som beskrivet.

Mvh Oli
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    73.3 KB · Visningar: 44
Senast ändrad:
Topp