• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rea hos Magnussons Ur

Göteborgare

Cartier
Var precis ner och tittade. Mycket Oris, Certina, Longiness med mera. 20-50% på det mesta. Verkade dock inte vara årets modeller. De sa att lagret var för stort och därför reade de ut en del. De sa även att det skulle komma annons imorgon, då blir det nog rusning, så jag rekommenderar er som är sugna att gå dit idag.
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Inköpt för en vecka sen på magnussons!
1445322928378.jpg
Jag har själv sneglat på samma modell! Får man fråga vad du fick ge för den?
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Är lite inne på en Longines Dolce Vita till hustrun så jag stack dit efter jobbet igår. Dom hade en med 20% men det var kanske inte riktigt "rätt" modell. Men hade jag fått 50% hade jag kanske slagit till. Såg inget direkt intressant f ö (till henne) men jag hade lite ont om tid. Det mesta från Longines verkade vara 20%. Är inte direkt impad av affären. Det var kanske bättre förr, vill minnas att dom sålt Omega. Tack för tipset i alla fall. Dom som hittat sina fynd är bara att gratulera.
 
D

Deleted member 11690

Guest
@Golbica @Luciano Cau

Ett litet tips.
Svängde förbi Magnussons Ur idag, såg då att de precis startat en rea.
Köpte denna med 50% rabatt:
20151019_133538.jpg

De har rabatt på en hel del, från 20-50%.
En del Oris, bland annat Oris Aquis 40mm med 30% rabatt. Även en del modeller från Longines, Maurice Lacroix och Frederique Constant.
30% rea på alla klockor från Alpina.
20151019_121838.jpg
20151019_121845.jpg
20151019_121856.jpg
20151019_121916.jpg
Bra köp :)
 
Topp