Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Reklam på Klocksnack

Diskussion i 'Diskussion' startad av Nicbex, 8 september 2016.

1. Nicbex
    Trådstartare

Nicbex Biskop

Är jag ensam om att tycka att det är lite väl mycket reklam nu? Jag stör mig inte per se på de smakfulla reklambannersen från Erikson urhandel och Nymans ur VAR FÖR SIG men när det ligger två reklamer på varandra plus reklam längst ned är det en reklam för mycket. Dessutom kommer reklam för "Johannesens" som både är en eyesore och dessutom större än två ovan nämnda. Det går såklart att köra Adblock men jag stöder gärna forumet rent ekonomiskt, dock inte om hela sidan ser ut som ett annonsblad.

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Det är samma mängd nu som det varit sen nästan ett år tillbaka. Det kommer inte att bli mer, men inte inte heller mindre.

Pilot, eriksson850, natovintage och 3 andra gillar detta.
  3. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Vi får helt enkelt konstatera att de nya bannersen har bättre effekt :D

Arnholm gillar detta.
  4. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Förstår inte det "jobbiga" med relevant reklam på ett gratis forum. Reklamen möjliggör ett bättre och snyggare forum för alla och allt man behöver göra är att se på den i 0.2 sekunder, om den inte intresserar nog att trycka på :D

eriksson850 och JoberMan gillar detta.
  5. Nicbex
    Trådstartare

Nicbex Biskop

Har det alltid varit två på rad i toppen? Aldrig sett förut, mina enheter kanske medvetet har snyggat till sidan åt mig :D

6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Inte alltid men åtminstone sedan förra året på diskussion och alltid på köp/sälj. ;)

Nicbex gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield