• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reklam på Klocksnack

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Är jag ensam om att tycka att det är lite väl mycket reklam nu? Jag stör mig inte per se på de smakfulla reklambannersen från Erikson urhandel och Nymans ur VAR FÖR SIG men när det ligger två reklamer på varandra plus reklam längst ned är det en reklam för mycket. Dessutom kommer reklam för "Johannesens" som både är en eyesore och dessutom större än två ovan nämnda. Det går såklart att köra Adblock men jag stöder gärna forumet rent ekonomiskt, dock inte om hela sidan ser ut som ett annonsblad.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Förstår inte det "jobbiga" med relevant reklam på ett gratis forum. Reklamen möjliggör ett bättre och snyggare forum för alla och allt man behöver göra är att se på den i 0.2 sekunder, om den inte intresserar nog att trycka på :D
 
Topp