• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

Vem har lägst nummer?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bah! Jag som köpte ytterligare en PADI idag :D
Jag menar dykförlängningen alltså, är den inte stegbar så kan det kvitta enligt mig. Klockan är ju grym.

Edit: Framförallt tycker jag att länken är en förbättring mot exempelvis hos sumon. Vet inte om jag inbillar mig men jag tycker denna är både tjockare och stabilare. Olika bredd i och för sig men ändå. Någon med båda modeller som orkar jämföra tjockleken på länkbitarna?
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Jag finner clasp:et väldigt "skramligt" eller rättare sagt den delen där knapparna sitter. Den rör på sig och avger ett obehagligt ljud.
Någon annan som upplever det?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag finner clasp:et väldigt "skramligt" eller rättare sagt den delen där knapparna sitter. Den rör på sig och avger ett obehagligt ljud.
Någon annan som upplever det?
Mitt är inte mer skramligt än till någon annan klocka i samma prisklass. Har du klämt på en Tag Heuer för 10 papp så känner du igen känslan. :D
Det finns gedignare AM-spännen man kan köpa på exempelvis strapcode om man stör sig på det.
 
Topp