• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ricky Gervais

ZQT

The Banker
2-Faktor
Det ser så ut! Ingen toppenbild, men finns väl få klockor som har den speciella formen?
 

Ricrob

Patek
Han är fantastisk! Nu blev han dessutom ännu mer fantastisk, för visst är det en härligt blå Monaco han glassar med!
 
C

Crowolf

Guest
Hmmm.... Visst levererade han igår MEN inte nåt nytt material. Hade sett allt tidigare. Dessutom var han så liten där framme att det inte gick att se vad han hade för dinka! :)
Hans 'Warm Up' Doc Brown ska man hålla utkik efter. Suveränt rolig kille!

/Pope
 

naggge

Panerai
Crowolf skrev:
Hmmm.... Visst levererade han igår MEN inte nåt nytt material. Hade sett allt tidigare. Dessutom var han så liten där framme att det inte gick att se vad han hade för dinka! :)
Hans 'Warm Up' Doc Brown ska man hålla utkik efter. Suveränt rolig kille!

/Pope


Nu har jag inte följt honom slaviskt fram till uppträdandet igår (mycket på grund av att jag inte ville förstöra gårdagen för mig själv) men var inte öppningen nytt material? Vikingarna, våldtäkter, att Svenskar är rika och att brott tydligen lönar sig tänker jag på.

Håller med om att Doc Brown höll bra, dock lite nervös inledningsvis.
 
C

Crowolf

Guest
Absolut! Vikingarnas våldtäckts-mani var riktigt bra. Och, ja, jag har följt honom lite väl slaviskt.
Men lyckades du att se vad han hade på armen?? Nåt stort, tjockt och runt.... :cool:

/Poppe
 

naggge

Panerai
Crowolf skrev:
Absolut! Vikingarnas våldtäckts-mani var riktigt bra. Och, ja, jag har följt honom lite väl slaviskt.
Men lyckades du att se vad han hade på armen?? Nåt stort, tjockt och runt.... :cool:

/Poppe

Haha ja, jag höll på att garva sönder där i början. Synd bara att han inte riktigt nådde upp till den nivån igen.

Nej, jag satt själv närapå så långt ifrån man kunde så jag hade inte en suck att se vad det var för klocka, ens på storbildsskärmarna (som tyvärr inte var särskilt stora?)
 
Topp