Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ricky Gervais

Diskussion i 'Diskussion' startad av Crowolf, 8 december 2012.

1. Crowolf

Crowolf Guest

I morgon smäller det till med Ricky Gervais i Göteborg. Ska köra från Skåneland i den förutspådda snöstormen. Ska bli riktigt kul (om vi kommer fram).
    Så för att relatera honom med KS, http://collider.com/ricky-gervais-oscar-script/77741/ ...... Är det en Monaco han har på armen??? :)

Sov Gott Alla

/pope

2. ZQT

ZQT The Banker

Det ser så ut! Ingen toppenbild, men finns väl få klockor som har den speciella formen?

3. Ricrob

Ricrob Friherre

Han är fantastisk! Nu blev han dessutom ännu mer fantastisk, för visst är det en härligt blå Monaco han glassar med!

4. Crowolf

Crowolf Guest

Hmmm.... Visst levererade han igår MEN inte nåt nytt material. Hade sett allt tidigare. Dessutom var han så liten där framme att det inte gick att se vad han hade för dinka! :)
    Hans 'Warm Up' Doc Brown ska man hålla utkik efter. Suveränt rolig kille!

/Pope

5. naggge

naggge Friends of KS

Nu har jag inte följt honom slaviskt fram till uppträdandet igår (mycket på grund av att jag inte ville förstöra gårdagen för mig själv) men var inte öppningen nytt material? Vikingarna, våldtäkter, att Svenskar är rika och att brott tydligen lönar sig tänker jag på.

Håller med om att Doc Brown höll bra, dock lite nervös inledningsvis.

6. Crowolf

Crowolf Guest

Absolut! Vikingarnas våldtäckts-mani var riktigt bra. Och, ja, jag har följt honom lite väl slaviskt.
    Men lyckades du att se vad han hade på armen?? Nåt stort, tjockt och runt.... :cool:

/Poppe

7. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Jag vill minnas att han bär/har burit en riktig dörrvaktsbreitling.

8. naggge

naggge Friends of KS

Haha ja, jag höll på att garva sönder där i början. Synd bara att han inte riktigt nådde upp till den nivån igen.

Nej, jag satt själv närapå så långt ifrån man kunde så jag hade inte en suck att se vad det var för klocka, ens på storbildsskärmarna (som tyvärr inte var särskilt stora?)

9. Crowolf

Crowolf Guest

Ahaaa!

/Pope

10. San Gennaro

San Gennaro Bonde

Mårtenssons ur Brookfield