• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/7 ”ÄNTLIGEN är det dags! På RIKTIGT!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Idag är det inte bara fredag, det är sista arbetsdagen innan…
Japp! SEMESTERN!! 😎

Ni kanske minns att jag gnällde för några veckor sedan att den planerade semestern blev lite rumphuggen..
Men skit samma, nu är det dags! Tre korta ynkliga veckor… Men det gäller att njuta varje dag. Vi ska inviga min semester direkt med några pavor rödvin och pizza på ett nytt hak på grannön..
DSCF0044.jpeg


Faktum är att stället ligger typ 50 meter från mitt barndomshem. På den tiden var jag livrädd för det lilla huset där det nu finns en bar och pizzeria. På den tiden kallades det för ”likboden”…😱
Det berättades att huset för länge sedan används som just det, innan man roddes till fastlandet för den sista vilan så spenderade man en sista natt i kistan i just detta hus.
Självklart fanns det en del historier om att de som legat där kanske inte helt ”lämnat” huset om man säger så.. Vi barn sprang allt vad vi orkade förbi om man var tvungen att gå förbi efter mörkrets inbrott 🤣
Var i valet och kvalet om jag skulle ta Panerai idag. Jag menar vi ska ju trots allt käka pizza…
Men ingenting skriker väl så mycket sommar och SEMESTER som PO chronon på orange gummi..
IMG_8346.jpeg

Möjligtvis en blomsteräng..
Får se om valet håller… Kanske blir Panna till kvällen..

Ta hand om er i sommar! Jag har raggat tre mycket kompetenta sommarjobbare som kommer ta väl hand om FREDAGSTRÅDEN och er de veckor jag nu ska vara ledig.
Vi ses på barrikaderna!! Eller i Mölle..

Vi ses!!
😎🥂
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy satan så tråkigt att de redan är Fredag igen! Det bekräftat att jag bara har en vecka kvar på SEMESTERN, EN vecka, tiden har runnit iväg, har inte gjort hälften av vad jag tänkte att jag skulle ha hunnit med. Men va FAN gör det, jag har ju semester faktiskt, och då ska man ju ta det lugnt det finns det ju forskning på! Ha en skön SEMESTER nu Fader @RicVin 👊

" Jaja...ha en jätteskön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_5874-jpeg.2349207
 
Senast ändrad:
Topp