• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/9 ”Nämen va fan??!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad är det som händer?..
Har gubbjäveln blivit tokig eller?..
Det var ju slut med GÜMMI skrev han för några veckor sen?!!
Jajaja.. Man är väl inte sämre än man kan ända sig? Det har ju ändå varit en smula sommarlikt i veckan..
Kör en liten ”Black Friday” alldeles för mig själv idag..
IMG_9172.jpeg

Även om inte kaffet är svart så är ju Bratten svart så det räcker..
Får kanske leta upp ngt svart canvas till kvällen för att bli av med gummit..🤪
Men nu hinns det inte bytas något. Måste fara in mot Tjockhult… Jävla elände det också. Alltså inte stan i sig. Men att behöva jobba där till sen eftermiddag en fredag är allt en jävla öken…
Lär ta ett par timmar hem🤬
Så idag blir det inget tidigt skålande @Lesa !! Inte för mig alltså. Jag hoppas innerligt att du får dig ett glas bubbel vid 15 rycket!!

Ta hand om er där ute och ha en makalöst trevlig helg mina vänner!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skönt att det är Fredag igen, helgen kommer att gå i lugnets tecken!

Eller lugnt och lugnt, Los Tantos barndoms/ungdomsvänninor kommer på besök!

Så lugnt kommer det väl inte att bli, tre damer som sitter och snackar massor om allt och ingenting!

Blir att låsa in sig i TV-rummet, lovade dock att laga till maten åt kärr… menar tanterna såklart!

” Ha en skön Fredag och en jättetrevlig aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_8359.png



Och nu börjar vattnet sjunka till än mer normal nivå! Nu går det t.o.m. och gå på gångbanan…

IMG_8361.png
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1054.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Tv 4 tittar säkert många av oss på. Den kanalen såg dagens ljus 15 september 1990. Totalsågad av Tidningen Expressen med löpet "Lägg ned TV4 – om det inte blir bättre!", men hur är kanalen idag? Ha nu en riktig trevlig helg allihopa och glöm inte bort Era nära å kära//🧐
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

hade tänkt ta mig ut på någon hoj i morse men det var så mörkt och kallt att jag bestämde mig för att jag hade jätteviktiga jobbgrejer att prioritera istället 🫣 får kanske bli en tur senare, eller zwift, oklart nu men måste förtjäna fredagsvinet 😇 trevlig helg
 
Topp