• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/9 ”Nämen va fan??!!”

loevhagen

Patek
2-Faktor
Ha en super fredag.

BF756FFA-7FAA-481F-9DD9-914B4527C401.jpeg
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Vad är det som händer?..
Har gubbjäveln blivit tokig eller?..
Det var ju slut med GÜMMI skrev han för några veckor sen?!!
Jajaja.. Man är väl inte sämre än man kan ända sig? Det har ju ändå varit en smula sommarlikt i veckan..
Kör en liten ”Black Friday” alldeles för mig själv idag..
IMG_9172.jpeg

Även om inte kaffet är svart så är ju Bratten svart så det räcker..
Får kanske leta upp ngt svart canvas till kvällen för att bli av med gummit..🤪
Men nu hinns det inte bytas något. Måste fara in mot Tjockhult… Jävla elände det också. Alltså inte stan i sig. Men att behöva jobba där till sen eftermiddag en fredag är allt en jävla öken…
Lär ta ett par timmar hem🤬
Så idag blir det inget tidigt skålande @Lesa !! Inte för mig alltså. Jag hoppas innerligt att du får dig ett glas bubbel vid 15 rycket!!

Ta hand om er där ute och ha en makalöst trevlig helg mina vänner!
Tufft att börja dagen på gummi med arbete irl i storstaden. Själv började jag dagen på länk. Var stark @RicVin och ha en fin helg när den börjar. Och ha en fin helg ni andra också såklart!
IMG_0887.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1101.jpeg

Jajamän herr @RicVin , nu är det allt bubblor i glaset för klockan har ju passerat 15:00. Jag får hoppas att du är hemma innan det är " nattasvart" och även hinna med att ta en stänkare eller två denna Fredag. Dock max 4 enheter enligt de nya rekommendationerna av Socialstyrelsen.Ha ´re bra å trevlig helg // 🧐
 
Topp