• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/12 “Idag ere läderfredag!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja ni läser rätt!! Ni fattar att gubben börjar kvickna till efter Covidvändan!! Kanske inte ska ropa hej än. Senaste dagarna har det killat som fan i lungorna… Fan vet vad det är.
Men det skiter vi i nu. Det är fredag och jag har spänt på mig lite läder redan nu!!
3FEA51BE-DA33-4F38-B37B-85902CB23558.jpeg
4257B554-FC8A-4773-9A3D-76E7F4DE7C17.jpeg

Måste säga att PRX:en är riktigt stilig i/på läder!
E6A1F046-F310-47EE-B415-833D65B44584.jpeg

Tack @MrWaldemar! Har tänkt beställa ett nytt men inte kommit mig för. Som tur är löser ju KS det mesta!
Annars hade jag kanske kunnat önska till mig ett av @KS Tomten … Han är ju rent överjävligt givmild varje kväll!
Det börjar närma sig jul hörrni.. Om en vecka så drabbar den sedvanliga julilskan yours truly… Blir alltid så ”dan före dan” när det är dags att slå in klappar… Inte så att jag lackar på att ge bort prylar. Nej då, jag är världsmästare på att ge presenter och klappar. Men att slå in skiten kan göra mig TOKIG!!! Jamen allt jävla papper och snören gör verkligen ALLT för att jävlas!!!
Ser ju ut som en 5åring slagit i paketen…:-( Hade ju hoppats kunna göra som vanligt och handla klappar i butik som hjälper till att slå in. Men inte fan… Ni som läste förra veckan vet ju att jag varit en smula indisponibel. Vilket såklart gjort att allt, precis ALLT handlats ånnlajn… FY FAAAN!!!
Nåja.. Det är nästa veckas bekymmer…
Nu tar vi lite helg och ser till att rå om varandra istället. Vi tar julilskan nästa vecka ;-)
Trevlig helg på er!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
DDF914D5-A7CA-4256-97ED-8AD726EDBC89.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Snart är fotbolls VM över och vem blir då Världsmästare denna gång? På tal om fotboll. Engelsmannen Herbert Kilpin var den som grundade Milan Cricket and Fotboll Club 16 december 1899 mera känt som AC Milan numera. 4:e advent står för dörren, tomten är säkert startklar vid Nordpolen eller vart han numera håller hus för att rycka ut. Ni får ha en riktigt trevlig helg allihopa och… ta hand om Era Nära å Kära //🧐
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
-12 och dagen efter... Ähh, jag njuter av att få stanna hemma idag oxå. Nån ledig dag måste man ju få plocka ut.. :D
Sen att dom redan ringt från jobbet med problem får väl gå.
Passar på att önska er alla en härlig och skön helg med en bild på Froggyn och lyktan jag fick av min 95-åriga lilla Mormor igår😍
Hon hade själv (med lite transportassistans) vart iväg och jagat efter RÄTT lykta. En helt underbar liten krutgumma🥰
IMG_20221216_081334.jpg

IMG_20221216_081351.jpg
 
Topp