• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/11 ”Time for breakfast old chap!!..”

Pewe

Omega
Trevlig fredag! Blev sen hemgång idag som vanligt. Känner igen mig i det att nåt litet lätt blir större just på fredagar 🙄
1000007199.jpg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
0E2A811D-7A15-41F3-8444-D186ACCC7802.jpeg

Lite nostalgi för oss som är pensionärer idag ! Plankstek,rödvin å Blondie i högtalarna från kassettbandspelaren i bilen på högsta volym när man var " fyllechaufför". Nu talar jag om slutet av 70-talet. ,då man var nyss fyllda 21 år. Seiko å Timexklockor var väldigt hippt ! Plankstek smakar fortfarande nu lika bra som då och det var väldigt populärt på krogens meny.Ha ´re bra // 🧐
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_3166.jpeg

Ja du herr @RicVin .Du startade dagen med en ” Nice cup of Tea” I ett gammalt Tudor land å sen drog hem till Vikingaland. Får hoppas att du kör på rätt sida när du passerar Huvudstaden på E 4:an. Klockan har ju passerat du vet XX:XX så Frun å jag smakar lite bubblor som vanligt. Ha ´re bäst å hemskt trevlig helg// 🧐

Det blev inte rekord på sträckan Arlanda-bostad. Lite för mycket trafik men inga köer. Det tackar vi för. Klockan har åkt av å nu sitter vi framför brasan med ett varsit glas rött. Blir bilder från inflygningen istället!!
IMG_9713.jpeg
IMG_9706.jpeg

Skål på sig!!!
 
Topp