• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/5 ”Attans!! Skulle gjort som jag tänkt!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men sent ska syndaren vakna.. Hade en tanke på att posta denna tråd i Onsdags morse… Det KÄNDES ju faktiskt som fredag då.
Om jag gjort som jag tänkt så hade jag ju lugnt kunnat sova vidare denna vackra klämdag.. Men som sagt, sent ska syndaren vakna! Eller nu vaknade jag ju faktiskt tidigt så det där stämmer fan inte!! Syndaren, eller den tilltänkta syndaren vaknade ju tidigt!!
Men det blir inget mästerverk av vare sig trådstart eller klockbild idag. Jag tänker fan somna om inom kort!!!;-)
IMG_7519.jpeg

Hade ju sträckt ut handen till en vikarie som garanterat löst detta. Men yours truly var ju så senfärdig med att fråga så det kunde ju gått åt pipan..
Men nu när jag ändå vaknade så hoppas jag att ha den tjänsten innestående!!

Nu så!! Mer blir det inte en dag som denna!!
Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0511.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 19 maj 1919 var en viktig händelse för all barn i världen. Då startade The Save the Children Fund rörelsen i London av Eglantyne Jebb . Sex månader senare , 19 November grundades Rädda Barnen i Sverige. Trevlig helg allihopa, glöm inte nära å kära och kanske skänka en slant till Rädda barnen denna helg. Ha´re bäst //🧐
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

op owg fortsätter. osäker på om det faktiskt finns en mer allround klocka än denna. lite tråkig och monokrom men praktisk, trygg och driftsäker med detaljer som ibland glittrar till. allt det parat med en subtil och diskret elegans. funkar i så gott som alla situationer.
trevlig helg på er!
 
Senast ändrad:

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Är och firar syster och mor som fyllt år. Var så fokuserad på att inte glömma deras presenter att jag glömde egen klocka. Har alltså ingen klocka i några dagar…. Har typ inte hänt innan.
IMG_0994.jpeg

Men jag köpte iaf en goding i 18k igår.
IMG_1038.jpeg
IMG_1039.jpeg
 
Topp