• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/8 ”Ibland känns det som att vad man än gör blir det fel...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men vem bryr sig?! Det är ju ... FREDAG!!!
Idag kör vi färgglatt!! Buketten är faktiskt upphovet till rubriken...
ECE8259E-3A21-4821-A4A7-EDD4EB92DC41.jpeg


Köpte den på vägen hem igår. Ställde den som jag brukar på köksbordet sen satte jag mig för att jobba klart för dagen..
När Lilla hjärtat kom hem hann nog inte vara hemma mer än ngn minut innan jag hör.
”Jaha! Vad är det här då??”
Satt med tankarna i ett mail då så jag frågade lite frånvarande ”exakt vad menar du?”
”Blommorna” kom det kort....
Men... ”Jag brukar ju köpa hem blommor till helgen”.. Försökte jag..
”Jojo, men det är ju torsdag”...
Hon är ju för söt!... ;-)

Ha en skön helg mina vänner!!

Funderar på att hitta på ngt fuffens nu när hon ändå redan tror att jag gjort ngt.....
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Haha! Ja, hur man än gör så har man ändan bak! Det kan låta lite liknande här hemma när man kommer hem med blommor, och det är inte alldeles ovanligt att det händer. Allt efter en liten incident för över tjugo år sedan då jag passade vidare en blomsterkvast som jag själv fått tidigare på dagen. Att det var redan fådda blommor kom sedan fram av en tillfällighet.
Så nu heter oftast det, "-Vem har du fått de här av då?".
Glad fredag och trevlig helg allihopa!

Edit... Nu har jag nästan hela dagen gått omkring och skrivit fel datum på alla kundgrejer.
PSX_20190823_070323.jpg
 
Senast ändrad:
Topp