• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/4 ”Nämen hur ska vi ha det??!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förra helgen satt man och njöt på uteserveringar och verandor.. Igår fick jag avboka däckbytet..
Vad ÄR det här! Vi har ju för fan till och med gått över till sommartid!!
Näe! Jag se ingen annan väg ur det här! Vi måste alla dra vårt strå till stacken!!! Fram med bandverktygen!
NU SKA GÜMMIT PÅ!!
IMG_1080.jpeg

Till det stiliga PRX gümmit behövs ju inga verktyg såklart! Gick blixtsnabbt att svida om till sommarkläder med bara fingrarna!!
Så kom igen nu mina vänner! Hjälp sommaren på traven!
IMG_1079.jpeg


Ha en härlig helg mina vänner! Själv ska jag försöka få bukt med en smygande förkylning…

Peace!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0330 (1).jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 5 april 1976 släppts Ulf Lundells första roman Jack. Det har blivit några flera romaner sedan dess av Ulf. Nu är det iallafall Fredag, vitt är det ute och strax helg. Ha,re bra, trevlig helg å glöm inte bort de nära och kära.//🧐
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Då var den ordinarie Fredagsklockan tillbaka efter 4,5 veckor som OWG med en NOBREZA Incablock!

Gött att vi är inne i April, inte så många månader kvar tills sommaren är här! Fast det är ju för jävlatråkigt att komma ut till bilen och det står -10 på termometern , och dessutom behöva skrapa rutorna. Det är dessutom lugnet före snön, det ska tydligen komma ner snö både idag och i morgon lördag.

Nä...då är det mer najsigt att komma ut till + 20 och dra iväg till jobbet redan vid 06.30 tiden.


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_3923-jpeg.2502695





Vill bara flika in detta att vi klarade målet att samla in 200.000kr till organisation Min Stora Dag kslike :heart:hexagon:heart:

!




img_3955-png.2503188
 
Senast ändrad:
Topp