• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/9 ”Ooops! She did it again...”

TompaC

Rolex
2-Faktor
9B5B2294-0A96-4E71-9AA7-8744D9D928CE.jpeg

Ölen inhandlad. Nu äntligen helg!
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
4A22A495-A638-4889-B8F1-F94A06CE380E.jpeg
37E3C070-0DCC-447D-82BE-9C5100800B9A.jpeg

Eftermiddagens projekt. En gigantisk rykande bröstvårta i koppar att hänga upp i mitt nya she shed bakom huset. Tänk vad förvånad maken ska bli när han kommer hem.
En tålig flygare sällskapar mig när jag sköljer bort byggdammet ur strupen i goda vänners lag.
Skål på er, klockmänniskor. Ha en fin fredag.
 

TNT

Omega
Gjorde en liten dragning till en gammal dänga med Britta Spets i rubriken.
Men det är inte hon som ställt till det igen utan lilla hjärtat här hemma...
I helgen ska det nämligen grävas bort gräsmatta,jämnas till,lägga ut singel samt platta till den skiten.. Ja just det. Ska först ta bort ett halvt ton sjösten som jag på order av lilla hjärtat la ut på samma ställe för inte så länge sedan. Just den sten på bilden på fredagsklockan här faktiskt.
36792D52-A47A-4D04-8CF1-E1C68A723FFB.jpeg

För nu ska det nämligen istället stå ett spabad på denna sida av altantrappen.
Men det är ju inte det jag hakar upp mig på. Kommer njuta i badet jag också. Det som gnager mig och som blivit en vana kan man säga.. Det är att när projekten som lilla hjärtat ofta är med och initiera väl ska genomföras. Då är hon som bortblåst!!! I helgen ska hon på yoga och målarkurs.
Jag?..Jag ska skotta och padda singel...:-/
Det värsta var nog när hon åkte på balett med grannarna och lämnade mig med en styckad halv älg och 2 småbarn. Den kvällen packade jag köttstycken och färs så jag var blodig upp till armbågarna. Fick dra igång glassfrysarna i grannens säsongsstöngda butik för att få plats med skiten...
Hon försvarade sig då med att det var ju snabbt gjort förra gången vi fick hem älg... Förklarade då att det kan vara en viss storleksskillnad på djuren...
Nåja, det blir säkert bra när det blir klart. Ger mig FAAN på att hon ska iväg när badet ska på plats också..

Ha en skön helg mina vänner!!

Ett sådant här inlägg borde ju resultera i att 100-tals personer anmäler sig som frivilliga att komma och hjälpa till med jobbet...!?
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Att hållas med 500kg sjösten är ungefär lika trist som allt champagnedrickande och ryggdunkade hos AD vid köp av fredagsrollen....
Mitt tips är att gå till ditt lokala närköp, köp två kaffe på extrapris och hämta en Rolex så kan du lungt knalla hem och ta fredag :)
Mot tio sidor och trevlig helg på er

IMAG3766.jpg
IMAG3768.jpg
IMAG3769.jpg
 

Bilagor

  • IMAG3769.jpg
    IMAG3769.jpg
    208 KB · Visningar: 0

P-vakten

Patek
2-Faktor
Gjorde en liten dragning till en gammal dänga med Britta Spets i rubriken.
Men det är inte hon som ställt till det igen utan lilla hjärtat här hemma...
I helgen ska det nämligen grävas bort gräsmatta,jämnas till,lägga ut singel samt platta till den skiten.. Ja just det. Ska först ta bort ett halvt ton sjösten som jag på order av lilla hjärtat la ut på samma ställe för inte så länge sedan. Just den sten på bilden på fredagsklockan här faktiskt.
36792D52-A47A-4D04-8CF1-E1C68A723FFB.jpeg

För nu ska det nämligen istället stå ett spabad på denna sida av altantrappen.
Men det är ju inte det jag hakar upp mig på. Kommer njuta i badet jag också. Det som gnager mig och som blivit en vana kan man säga.. Det är att när projekten som lilla hjärtat ofta är med och initiera väl ska genomföras. Då är hon som bortblåst!!! I helgen ska hon på yoga och målarkurs.
Jag?..Jag ska skotta och padda singel...:-/
Det värsta var nog när hon åkte på balett med grannarna och lämnade mig med en styckad halv älg och 2 småbarn. Den kvällen packade jag köttstycken och färs så jag var blodig upp till armbågarna. Fick dra igång glassfrysarna i grannens säsongsstöngda butik för att få plats med skiten...
Hon försvarade sig då med att det var ju snabbt gjort förra gången vi fick hem älg... Förklarade då att det kan vara en viss storleksskillnad på djuren...
Nåja, det blir säkert bra när det blir klart. Ger mig FAAN på att hon ska iväg när badet ska på plats också..

Ha en skön helg mina vänner!!
Det är bara bita i det sura äpplet och kämpa på... Jag tror på dig @RicVin!

Trevlig helg @RicVin och KS!
 
Topp