• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/3 ”Hur går det för er där ute?!?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur många är det som slängt in handduken? Hur många är det som så smått börjar krypa på väggarna?
Själv går jag som tåget!! Lite jobbigt att välja klocka bara..
IMG_0762.jpeg

Men jag kör nog på Explorern idag. I alla fall till att börja med 🤩
Kanske borde snöra på ett NATO band på den en dag som denna?…

Kryper lite på väggarna här också faktiskt. Men inte på grund av klockorna utan Hotels.com…
Inte för att det är något fel på vare sig app eller företag.
Har tittat sönder ögonen efter ett någorlunda fräscht och prisvärt hotell i NY… FY FAAN vad dyrt det kommer bli…
Var finns Scandic när man behöver dem 🤪

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er själva och era nära och kära!
Nu ska jag fan boka något!! Pallar inte mer!!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_8921.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare.Tnr:080750 OWG March går i raketfart. En vecka redan å några har minsann fått en flapp eller två av han den där ”fladerlappen” och pengar strömmar in till Min Stora Dag. Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa å som vanligt. Glöm inte bort era nära kära. //🧐
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

En vecka som OWG, tiden går snabbt när man har roligt sägs det ju, men är det spå jävla roligt att bara få bära en klocka! NEJ! Det är det inte om sanningen ska fram, men detta gör man ju får den goda sakens skull, att bidra med pengar till Min stora Dag räcker för mig, att se till att barn som inte har det så lätt får sig en paus i vardagen och får sin önskan uppfylld är en morot nog för mig...


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_3189-jpeg.2484838
 
Topp