• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️15/3 ” Whoa, you're half way there..Whoa oh, livin' on a prayer…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som Jon Bon Jovi sjöng, eller sjunger.. Han får säkert fortfarande dra den då och då..;-)
Han sjöng ju egentligen ”we’re Half way there” men då jag syftar på er tappra OWG March deltagare så räknas jag ju bort av förklarliga skäl, så vi blir ni helt enkelt…
Å NI är ju snaaaart halvvägs!!
KÄMPA!!!
Här blir det i alla fall Panerairaj! Det är ju FREDAG!!
IMG_0829.jpeg

Kan bli så att jag byter av med den senaste Certinan som landade i veckan.
IMG_0830.jpeg

Inte en dum modell det här faktiskt. Måste vara urtypen för mycket ”Bang for the buck”! I alla fall i min bok!
Så nu har jag en Certina till varje barnbarn 😍 Måste nu hitta en ”egen”… Å bestämma när de ska få dem?!..

Ha en sagolik helg mina vänner!!
Ta hand om er!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Tiden går snabbt när man har roligt! Nu är man 2 veckor in i OWG Mars och det känns helt OK faktiskt!

Jippi...årets första bild tagen på klockan i utemiljö, har ju varit för mörkt innan, man har ju fått fota uret inomhus dom senaste månaderna, satfläsk vad skönt att få slippa detta med dåligt ljus!

Kändes som våren var på G, och det är den väl i och för sig, men det kommer att snöa imorgon, så det är ju ett litet bakslag dessvärre.


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "



img_3332-jpeg.2489549



Måste bara få dela med mig, OWG-Mars insamling till Min Stora Dag klöv precis 100.000 Kr i insamlade pengar, med 16 dagar kvar! Helt klart värt en applåd tycker jag 👏!

img_3335-png.2489599
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_9250.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. OWG March rusar på som en Ferrari och ”fladderlappen” jagar som vanligt. Pengarna strömmar in till MIN STORA DAG och ett riktigt trevligt prisbord är det för oss som bidrar med lottköp till Raffle 3. Dragning 3 direktsänds från en klockbutik i Gamla Stan. Här missar ni alla något som inte vågar ställa upp på denna årliga utmaning. Yapp,yepp trevlig Fredag å helg och glöm inte bort era nära å kära . Ha ´re bäst //🧐
 
Senast ändrad:
Topp