• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 10/6 "Högflygande planer för helgen..."

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
...kräver såklart Pilotklocka!!
image.jpeg


Nu skulle man ju önska att dessa högflygande planer var mina egna... Men de är ju sällan det när det gäller helgaktiviteter:-/ Oftast sätts ju agendan av lilla hjärtat! Men denna gång har vi blivit blåsta båda två!
Äldsta sonen fyller år på lördag, 25! Märkligt.. Jag måste blivit pappa i 10 års åldern...?
Inte nog med det.. Hans flickvän fyllde år igår. De har varit tillsammans så pass länge att de gärna firar sina födelsedagar tillsammans. I år tyckte de att de skulle göra det hemma hos oss. Vad kul!!! Tyckte vi först..
Vi borde anat oråd... "Bara lite släkt å vänner" sa dom... "Vi sprider ut gästerna över hela dagen" sa dom...
"Vi tar hand om allt" sa dom... Vi BORDE anat än mer oråd!!! Vi borde skrikit NEJ FÖRIHELVETE!!!
Men inte faan gjorde vi det:)
Så nu står vi här.. En dag innan kalaset.. Kaoset är ett faktum.. 50 talet gäster i åldrarna 6månader till 63år kommer dyka upp vid 16:30 imorrn. Har lånat in 4 extra grillar förutom mina egna 2.. Partytält,stolar och bord ligger huller om buller på ena verandan. Det hör nämnligen till saken att vi bor i ett jävligt litet hus. 50 pers KAN liksom inte vara inne samtidigt om man ska kunna röra sig eller för den delen kunna andas... Men det är ju sommar... "Vi kan ju vara ute" sa dom...
Mmm.. Inte direkt högsommarvärme på gång..
Fakk it!! Jag kommer börja kröka efter lunch!! Sen låter jag partytrumman ljuda!!
Hej på er!
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va GÖTT med FREDAG, då jag bytt till fredagsklockan, idag börjar äntligen fotbolls EM, dock tre dagar kvar tills Sverige skall spela sin första match.

dsc_6866-jpg.331947


Önskar aLLa KLOCKSNACKARE en riktigt god fredag och en jätte mysig och trevlig helg!
 
Senast ändrad:
Topp