• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 18/11 "Ingen förstååår hur dåligt jag måår"!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_20161118_072411.jpg

Förberedde mig för en timma sedan med foto och räknade med att fredagstråden var öppen i vanlig tid men jag använder den bilden i alla fall...har jag tur är det ingen som upptäcker att timvisaren inte stämmer... :)
Önskar alla på KS ett bra slut på veckan och krya på dig @RicVin !
Det finns ingen vanlig tid för FREDAGSTRÅDEN.. Det är lite av grejen. Jag får en kick av att en drös med människor sitter och väntar med ångest för att missa första sidan..:)
Jag är lite besviken på mig själv som någon gång skrev att jag har på mig till 08:26 eller om det var :27 att starta. Efter detta det fritt fram..:) Hade varit bättre att köra fram till 10:00 eller 12:00!!! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Djävulsveckan närmar sig sitt slut.. Efter att i princip suttit fastkedjad vid skrivbordet i flera veckor så skulle jag vara överallt denna vecka. Dubbla tripper till Köpenhamn, den första redan söndags-måndag.
Sen hem och i väg på 2-dagars Kick-off ihop med 39 nya kollegor.. sen igår tripp 2 till Cph. Denna gång med 2 chefer i släptåg. Inget av detta hade ju inneburit något som helst problem om inte förkylningen från helvetet dragit igång i söndags...Fy faan!!
Så detta är en bild som rätt bra skildrar veckan som varit..:)
IMG_1747.JPG


Blir fjäderlätt BatteriBratte idag. Pallar inget annat.. För klen..
Man skulle ju kunnat ana att jag torskat den sedvanliga torsdagstennisen och därför är sur och tvär. Men inte då.. Den blev inställd på grund av totalt insjuknade i denna mancold from hell!.. Den har orsakat mer fysiskt lidande än en Ebola epidemi..
Krya på Er!!!


Ser att jag glömde i min iver att att önska att du skulle krya på dig farbror @RicVin när jag postade i fredagstråden! Vet hur det är och bli sjuk när man kommit upp lite till åren ;):D!
 
Senast ändrad:
Topp