• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Risto85

Puryeah

Panerai
Genomförde ett byte med @Risto85 på distans, supertrevlig kontakt, snabbt skickat och en mycket förtroendeingivande paketering.

Gör gärna fler affärer i framtiden, GG!
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Risto85 - mycket gemytlig konversation, snabb betalning och sedan en väldigt konstruktiv uppföljning på ett par frågetecken som uppstod! Rekommenderas varmt

Uppdatering: Vi valde i slutändan ömsesidigt att backa affären, med samma goda ton som angavs ovan! En inställd spelning är också en spelning som Ulf Lundell sa - detta var den mest gemytliga sorten!
 
Senast ändrad:

Keppe

Omega
2-Faktor
Köpte en Oris Aquis Date Relief av @Risto85
Fantastiskt fin och snabb kommunikation. Klockan postades samma dag och kom väl paketerad och skyddad till mig.

100% Good Guy som man kan lita på och som jag mer än gärna gör affär med igen, om möjlighet ges. :)
 

Baggeg

Omega
Köpte en skx007 av risto85, kanon kille.. vänlig och tillmötesgående på alla sätt. Snabb leverans efter snabb betalning. Rekommenderas starkt.
 

kalles888

Cartier
Gjorde en distans affär där jag köpte en klocka i dyrare klassen av @Risto85

Allt gick hur smidigt som helst och skicket på klockan va som beskriven i annonsen! Gör gärna fler affärer :) 110% good guy!
 

Ampén

Omega
Sålde en Panerai till @Risto85. Bra kommunikation och trevligt bemötande. Ger honom mina bästa rekommendationer och gör gärna fler affärer i framtiden. 100%GG.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Utfört ett byte på distans med @Risto85 helt utan bekymmer, kanonbra kommunikation hela vägen till avslut!
Allt enligt beskrivning, gör väldigt gärna affär igen om möjligheten ges, 100% GG
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Gjort en bytesaffär på distans med @Risto85.
Allt smidigt och trevligt precis så man vill att det ska vara!
En 100% GG som jag gärna gör affär med igen.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Risto85 i vad som kan ha varit min smidigaste affär här på KS! Snabba puckar hela vägen och även oerhört trevlig! 100% GG som jag väldigt gärna gör fler affärer med😊
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka till @Risto85 som körde över halva landet så att jag slapp skicka eller försöka ta mig nånstans själv. Hur good guy som helst, uppenbarligen. Affären gick smidigt och han var dessutom trevlig. :)
 

Dedj

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Risto85.
Trevlig kommunikation och snabb med betalning via swish innan jag skickade klockan.

100% GG. Tvekar inte att göra fler affärer i framtiden.
 

Schöldis

Breitling
Köpt en klocka i 100k klassen av @Risto85. Trevlig, tillmötesgående och kunnig. Övervägde att köpa på distans pga hans goda referenser och upplevda hederlighet, men valde ändå att ses F2F för att få prova klockan ordentligt samt gärna få ett ansikte.

Gör gärna flera affärer i framtiden då han är en klockkunnig trevlig ”goodguy”!
 
Topp