Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

robi74?

Diskussion i 'Diskussion' startad av vincent76, 26 augusti 2013.

1. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Har vad jag förmodar blivit blåst av någon som kallar sig robi74 här på forumet.
    Han annonserade svarta insert till gmt 1675 som jag betalade in i förskott och då förklarade han för mig att någon hade varit snabbare och hunnit betala in före mig men det var ingen fara eftersom han skulle få hem nya den 25/8 och då skulle han skicka det till mig men höra av sig innan men det har han inte gjort :(
    Han svarar inte på pm som jag skickat till honom och det är den ända kontakt jag har.

Är det bara jag som är drabbad eller är vi fler?

Hoppas det finns en naturlig förklaring till att han inte svarar .

2. David

David Bödeln

Den 25/8 var ju faktiskt igår, det kan finnas många anledningar till att man är svår att få tag på.

mrMyagi, Jacob, Per och 2 andra gillar detta.
  3. MJ24

MJ24 Friends of KS

Rekommenderar att avvakta ett par dagar, i och med att den 25/8 var igår, men att du försöker nå honom under tiden.
    Förhoppningsvis så svarar han, och förhoppningsvis löser det sig.

4. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm

+1 på den.

5-600 SEK känns även som en väl låg summa att scamma någon på (Iofs - är man 20 pers som råkar ut för det blir det en slant...men känns väl optimistiskt).

80s gillar detta.
  5. Ricrob

Ricrob Friherre

Håller med ovan talare. Avvakta ngn vecka innan du dömer honom för blåsning. Hoppas det finns en vettig förklaring och att det löser sig!

6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag vill uppmana ALLA att tänka efter en extra gång innan ni postar i denna tråd.

Icaras, Hubbatix, gruby och 9 andra gillar detta.
  7. DrDre

DrDre Friends of KS

25:e var ju igår och en Söndag, så lite mer slack får man nog allt räkna med om det dessutom är så att han ska få dem skickade till sig. Och det kanske inte är så att han heller loggar in varje dag på KS för att kolla sina PM om det handlar om ett bezelinsert 600 kr. Så mitt råd skulle vara att ta det lite lugnt ngn vecka till och att inte dra för stora växlar på ett obesvarat PM.

8. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Är medveten om att den 25e var igår men han var snabb på att skicka och svara på pm ända tills pengarna var på hans konto.
    Så om man sen skickar ett pm som jag gjorde i torsdags och undrar om tidsplanen funkar så borde man iallafall få ett svar?

9. Per

Per Björklövens finest

Någon av site-ägarna kanske kan hjälpa dig att se om Robi74 varit inloggad på länge. Har han inte det så kanske han inte ens sett dina PM? Tror och hoppas detta löser sig inom kort.

Robi74 gillar detta.
  10. par

par Friends of KS

11. konkas

konkas Friends of KS

Ska man köpa något av Robi74 är det alltså försten som får in degen på hans konto som får köpa :)

12. Robi74

Robi74 Bonde

Vin, kolla din inbox :) pm'a tillbaka dina konto uppgifter då leven kan ta någon vecka till, sorry för det, men sån kan det gå ibland när man vänta på saker overseas!

Jag vill tacka en annan "Per" som mailade mig om det här, tack sulan :) kag har ju ej varit inne här på ett bra tag nu då jag sålt på andra forum!
    Tack Per!!!

13. Robi74

Robi74 Bonde

Vin, skulle någon blåsa någon här inne på en 500 hundrig så skulle det förvåna mig!!! Som sagt jag har ej fått leven, men skicka mig dina konto uppgifter så är degen där dagen efter!!! End of story!

14. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Kolla din inbox.

15. Robi74

Robi74 Bonde

Kolla din :)

Som sagt, maila mig dina konto uppgifter så för jag tillbaka degen asap. Sen kan vi ta inserten när dom kommit och är på plats! Gav dig det valet innan oxå!

DrDre och Jockinho gillar detta.
  16. Robi74

Robi74 Bonde

Vin, nu är din 500hundring överförd :) du lär ha den direkt eller imon, då vi har samma bank!

17. Robi74

Robi74 Bonde

vincent76

Du får gärna skriva i den här tråden då du fått din 500hundring på kontot så dom som läser kan se att du verkligen fått den!

18. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Den är inne på kontot nu! :)

OSKEEER och Bodén gillar detta.
  19. Robi74

Robi74 Bonde

God damn shit :D

Pm'ar dig när dom landat sulan ;)

20. vincent76
    Trådstartare

vincent76 Bonde

Från:
    Malmö
    Låter bra! :)

21. David

David Bödeln

Ännu ett gratisråd, fortfarande i all välmening, inför nästa gång: bestäm vem som är köpare innan du lämnar ut kontonummer och ber om pengar, istället för att låta först in på kontot vinna.

Andrew, newk15, yonsson och 6 andra gillar detta.
  22. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Det här var banne mig en av de underligaste trådarna på KS, tror de flesta utgick från att Robi74 och Sulan var samma person. Men nu heter Sulan Vincent eller är Robi, Sulan och Vincent samma person och har gjort en dubbelscam och lurat sig själv men ändå inte? Fattar nada men det verkar löst sig vilket är bra..o_O

Icaras, Asplund, David och 30 andra gillar detta.
  23. Norrlänningen

Norrlänningen Präst

24. Robi74

Robi74 Bonde

Kallar dom flesta för SULAN :D

Kommer härifrån ;)

25. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Om alla är nöjda och glada så kanske det vore på sin plats att TS justerar trådens rubrik något? Den spelar i fel tonart för ett annars så musikaliskt forum...

Robi74 gillar detta.
  26. Robi74

Robi74 Bonde

Det skulle vara bra om man kunde ändra det ja, till och med orginal postern har bett admin ta bort tråden. Men rubriken kunde han ju ändrat!

Sen tack för dina råd David, men du har EJ läst våra pm men tack ändå!

27. Robi74

Robi74 Bonde

För info finns den här att skåda i Gbg tilös på fredag :)

28. T.I

T.I Torpare

Ta bort tråden så ingen blir skadad.
    Det kan göra så mycket att man tror en kille blåser folk.
    Ska köpa en Rolex sen.

29. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Jag ska fan också köpa Rolex sen... Är kanske också skadad...

morrism, Eurenius, David och 2 andra gillar detta.
  30. par

par Friends of KS

Jag ska också köpa en Rolex sen.

Ruskprick, Bojke, morrism och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield