• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

robi74?

vincent76

Omega
Har vad jag förmodar blivit blåst av någon som kallar sig robi74 här på forumet.
Han annonserade svarta insert till gmt 1675 som jag betalade in i förskott och då förklarade han för mig att någon hade varit snabbare och hunnit betala in före mig men det var ingen fara eftersom han skulle få hem nya den 25/8 och då skulle han skicka det till mig men höra av sig innan men det har han inte gjort :(
Han svarar inte på pm som jag skickat till honom och det är den ända kontakt jag har.

Är det bara jag som är drabbad eller är vi fler?

Hoppas det finns en naturlig förklaring till att han inte svarar .
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Rekommenderar att avvakta ett par dagar, i och med att den 25/8 var igår, men att du försöker nå honom under tiden.
Förhoppningsvis så svarar han, och förhoppningsvis löser det sig.
 

Ricrob

Patek
Håller med ovan talare. Avvakta ngn vecka innan du dömer honom för blåsning. Hoppas det finns en vettig förklaring och att det löser sig!
 

DrDre

Patek
25:e var ju igår och en Söndag, så lite mer slack får man nog allt räkna med om det dessutom är så att han ska få dem skickade till sig. Och det kanske inte är så att han heller loggar in varje dag på KS för att kolla sina PM om det handlar om ett bezelinsert 600 kr. Så mitt råd skulle vara att ta det lite lugnt ngn vecka till och att inte dra för stora växlar på ett obesvarat PM.
 

vincent76

Omega
Är medveten om att den 25e var igår men han var snabb på att skicka och svara på pm ända tills pengarna var på hans konto.
Så om man sen skickar ett pm som jag gjorde i torsdags och undrar om tidsplanen funkar så borde man iallafall få ett svar?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Någon av site-ägarna kanske kan hjälpa dig att se om Robi74 varit inloggad på länge. Har han inte det så kanske han inte ens sett dina PM? Tror och hoppas detta löser sig inom kort.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Ska man köpa något av Robi74 är det alltså försten som får in degen på hans konto som får köpa :)
 

Robi74

Omega
Vin, kolla din inbox :) pm'a tillbaka dina konto uppgifter då leven kan ta någon vecka till, sorry för det, men sån kan det gå ibland när man vänta på saker overseas!

Jag vill tacka en annan "Per" som mailade mig om det här, tack sulan :) kag har ju ej varit inne här på ett bra tag nu då jag sålt på andra forum!
Tack Per!!!
 

Robi74

Omega
Vin, skulle någon blåsa någon här inne på en 500 hundrig så skulle det förvåna mig!!! Som sagt jag har ej fått leven, men skicka mig dina konto uppgifter så är degen där dagen efter!!! End of story!
 

Robi74

Omega
Kolla din :)

Som sagt, maila mig dina konto uppgifter så för jag tillbaka degen asap. Sen kan vi ta inserten när dom kommit och är på plats! Gav dig det valet innan oxå!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det här var banne mig en av de underligaste trådarna på KS, tror de flesta utgick från att Robi74 och Sulan var samma person. Men nu heter Sulan Vincent eller är Robi, Sulan och Vincent samma person och har gjort en dubbelscam och lurat sig själv men ändå inte? Fattar nada men det verkar löst sig vilket är bra..o_O
 
1346839458-auto-dafuq-dafuq-did-i-just-read-200165.jpeg
 

Robi74

Omega
Det här var banne mig en av de underligaste trådarna på KS, tror de flesta utgick från att Robi74 och Sulan var samma person. Men nu heter Sulan Vincent eller är Robi, Sulan och Vincent samma person och har gjort en dubbelscam och lurat sig själv men ändå inte? Fattar nada men det verkar löst sig vilket är bra..o_O


Kallar dom flesta för SULAN :D

Kommer härifrån ;)

 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Om alla är nöjda och glada så kanske det vore på sin plats att TS justerar trådens rubrik något? Den spelar i fel tonart för ett annars så musikaliskt forum...
 

Robi74

Omega
Om alla är nöjda och glada så kanske det vore på sin plats att TS justerar trådens rubrik något? Den spelar i fel tonart för ett annars så musikaliskt forum...


Det skulle vara bra om man kunde ändra det ja, till och med orginal postern har bett admin ta bort tråden. Men rubriken kunde han ju ändrat!

Sen tack för dina råd David, men du har EJ läst våra pm men tack ändå!
 

T.I

Breitling
Ta bort tråden så ingen blir skadad.
Det kan göra så mycket att man tror en kille blåser folk.
Ska köpa en Rolex sen.
 
Topp