• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 116710 BLNR (Nya GMT-C)

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Har återigen insett att jag är en riktig owg och säljer därför denna underbara klocka. Jag plockade ut den sprojlans ny hos Rob E för exakt tre veckor sen och har använt den totalt tre-fyra gånger sen dess. Den är riktigt vacker och den faktiska lystern är svår att fånga på bild.

Hårdgranskade klockan nyss och det finns inte så mycket som tillstymmelse till någon hairline eller ding. Som ny alltså, dock utan all plast.

Allt som fanns med mid nyköp följer givetvis med. Jag ser gärna en F2F-deal i Stockholmsområdet men kan även skicka om det är nödvändigt.

Här följer några nytagna bilder:

20130715_175905_zps0e95c5dd.jpg


20130715_175913_zps13884be7.jpg


20130715_180020_zpsbec5aa3a.jpg


20130715_180039_zps4b2b857f.jpg


20130715_180043_zpsd18fd9b3.jpg


Pris: 58 000 kr. Sitter någon på en nyare Scott Scale typ 50 är det högintressant som dellikvid.
 

Lage

Omega
Ursäkta kladdet men jag kan inte låta bli att bli lite glad över att någon har hittat en klocka - det är väl explorern? - som gör andra klockor onödiga. Den känslan vill jag också ha.
 
Topp