Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex 14060M Submariner -2011

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Stein, 24 april 2016.

1. Stein
    Trådstartare

Stein Bonde

Från:
    Stockholm
    Säljes en mycket fin submariner uttagen 2011 i april i Tyskland. Serienumret börjar på G så jag antar att den är tillverkad 2010. Nästan fullset skulle jag tro men saknar den röda "hang taggen". Med cert och värderingsintyg från Kaplans utfärdat i januari i år. Går riktigt bra, ingen nämnvärd tidsavvikelse. Ställde den för två veckor sedan och den har inte tappat en sekund. Skicket är väldigt fint men det finns såklart små dings och hairlines men inget som stör. Eftersom jag inte ägt den sedan den var ny kan jag inte garantera att den är oplorerad men jag och förra ägaren misstänker att den är oplorerad. Två extra länkbitar medföljer (kanske mer räknas som en eftersom jag har plockat bort en själv).

Klockan finns i Stockholm och f2f affär är att föredra så att skicket är som beskrivet.

Pris 49 000,-
    DSC_0475.JPG DSC_0476.JPG DSC_0477.JPG DSC_0479.JPG DSC_0481.JPG DSC_0482.JPG DSC_0483.JPG DSC_0484.JPG DSC_0485.JPG DSC_0486.JPG DSC_0487.JPG DSC_0488.JPG _20160309_101125.JPG _20160212_101037.JPG
    DSC_0496.JPG

Bifogade filer:

Senast ändrad: 24 april 2016
    lslr, Scaramanga, florisson och 3 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps