• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 116200 blå stickdial jubilee 2015

Andersml

Audemars
2-Faktor
Hej,

Dags att sälja denna snygga Datejust - köpt ny och inplastad av mig för 11 månader sedan. Uttagen av Tysk AD i oktober 2015 - alltså 49månader Rolexgaranti kvar. Fullset med allt. Klockan är i ett riktigt bra skick o lite använd i rotation av mig. Minimala hairlines på boetten kan ses under en stark lampa.

Pris 48tusen - som betalas med Swish eller överföring till mitt konto. FTF-affär i Stockholm på mitt arbete på bank med kameraövervakning för bådas säkerhet. Jag förbehåller mig rätten att tacka nej till köpare utan referenser och/eller få inlägg.

Ingen retur och inga byten denna gång.

Jag undanbeder mig skambud - jag har inte bråttom.

Min refrenstråd:
https://klocksnack.se/threads/andersml.43521/

/ Anders

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp